شناسهٔ خبر: 19108 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

فيلمنامه «شهيد همت» يک ماه ديگر آماده می‌شود

فيلم‌نامه نويس جديدترين پروژه ميرکريمي گفت: در حال حاضر مشغول نگارش نسخه نهايي فيلمنامه «شهيدهمت» هستم و تا يک ماه آينده به تهيه کننده تحويل مي دهم.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل  از بانی فیلم؛ محمدرضا گوهري در خصوص آخرين مراحل پروژه سينمايي رضا ميرکريمي در ارتباط با شهيد ابراهيم همت گفت: در حال حاضر مشغول بازنويسي نسخه نهايي فيلمنامه شهيد همت هستم.
وي اضافه کرد: بعد از اينکه نظرات را از سرمايه‌گذاران اين پروژه و همچنين خانواده شهيد همت گرفتيم مشغول نگارش نسخه نهايي اين فيلمنامه هستم. اميدوارم تا يک ماه آينده با پايان نگارش نسخه نهايي فيلم آن را تحويل آقاي ميرکريمي بدهم.

«شهيدهمت» جديدترين پروژه سينمايي رضا ميرکريمي است که مراحل تحقيق آن دوسال طول کشيده است و انجمن سينماي دفاع مقدس سرمايه‌گذار اصلي اين پروژه است و سازمان سينمايي کشور و حوزه هنري نيز براي مشارکت در ساخت آن اعلام آمادگي کرد‌ه‌اند.

محوريت اين فيلم سينمايي عمليات بيت‌المقدس است که به آزادسازي خرمشهر انجاميد و تيپ محمدرسول الله نقش پررنگي در اين عمليات داشت. ميرکريمي به اين بهانه زندگي شهيد همت را به عنوان يکي از افراد تاثيرگذار در شکل‌گيري اين تيپ به تصوير خواهد کشيد.

در کارنامه هنري محمدرضا گوهري نويسندگي آثاري چون «خيلي دور، خيلي نزديک»، «يه حبه قند»، «يک تکه نان»، «ملکه» ، «برلين منفي 7» و ... ديده مي شود.

نظر شما