شناسهٔ خبر: 19122 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«پرده‌نشین» داستان ملتهبی دارد

تهیه‌کننده «پرده نشین» این سریال را دارای داستانی ملتهب دانست که به همین منظور استفاده از بازیگران مناسب برای ایفای نقش‌ها ضروری بوده است.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ محمود رضوی تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «پرده‌نشین» درباره همکاری با بهروز شعیبی توضیح داد: سابقه کاری من با شعیبی به امروز و دیروز برنمی‌گردد بلکه حدود 2 سال است که با او در حوزه کارگردانی کار می‌کنم و همانطوری که او در عرصه بازیگری بسیار موفق بود در حوزه کارگردانی هم موفق عمل کرده است.

وی افزود: سریال «پرده‌نشین» هفتمین کار من با بهروز شعیبی است. فیلم سینمایی «دهلیز» و سه تله فیلم از جمله این همکاری‌هاست.

این تهیه‌کننده درباره پربازیگر بودن سریال و اصرار به سپردن همه نقش‌ها به بازیگران شناخته شده، اظهار کرد: در ساخت یک اثر هنری همیشه منفعت مالی ملاک نیست بلکه رضایت مخاطب و دیده شدن اثر هم بسیار مهم است.

رضوی تصریح کرد: «پرده نشین» داستان ملتهبی دارد بنابراین ما نیاز به بازیگرانی داشتیم که هم بتوانند خوب ایفای نقش کنند و هم سر جای خودشان باشند بنابراین اصلا به این فکر نکردیم که ممکن است بازیگرمان گران شود یا ارزان.

وی یادآور شد: ما آن نیازی را که نقش در سریال می‌طلبید، برآورده کردیم نه نیازی که من به عنوان تهیه کننده یا شعیبی به عنوان کارگردان سریال داشتیم.

تهیه کننده سریال «پرده نشین» در پایان درباره زمان پخش این سریال که در حال تصویربرداری است، گفت: «پرده نشین» دهه دوم آبان تا 25 آذر و همزمان با ایام ماه محرم و صفر از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

نظر شما