شناسهٔ خبر: 19140 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

پروانه معصومی هم فیلمساز شد

پروانه معصومی گفت: اخیرا صحبتهایی را هم با یکی از تهیه کنندگان کرده ام که اگر بشود یکی از فیلمنامه هایم که داستانش در شمال می گذرد را سینمایی کنم.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از نسیم؛ پروانه معصومی بازیگر بااخلاق سینما و تلویزیون گفت: آخرین کار بازیگری ام فیلمی بود به نام "ترانه شرقی" که کارگردانی آن را جوانی به نام احسان صدیقی برعهده داشت. متن کار را خواندم و حس کردم فضای متفاوتی دارد این شد که همکاری را پذیرفتم. فیلم در جشنواره پارسال نبود و احتمالا امسال به جشنواره می آید.

* می خواهم به جوانان مستعد کمک کنم؛ کسانی که تحویلشان نمی گیرند

معصومی درباره همکاری با جوانهای کم نام و نشان عرصه کارگردانی نیز عنوان کرد: دوست دارم به جوانترها کمک کنم. خودم هم روزی جوانتر بودم و پیشکسوتان بودند که به من آموختند. حالا می خواهم به نوبه خود ادای دین کنم به جوانان مستعدی که کاربلد هستند اما کسی تحویلشان نمی گیرد.

وی با بیان اینکه اغلب کارهایی که به او پیشنهاد می شود دوست نداشتنی است ادامه داد: حدودا شش ماهی می شود که جلوی دوربین نرفته ام چراکه کارهایی که پیشنهاد میشود را دوست ندارم. البته بوده اند پیشنهاداتی نسبتا خوب که به دلیل طولانی بودن پروسه فیلمبرداری سراغشان نرفتم.

* کهولت سن رفت و آمد را برایم واقعا مشکل کرده است

معصومی افزود: به عنوان مثال اخیرا بازی در یک کار مناسبتی به من پیشنهاد شد که مستلزم حضور طولانی مدت در تهران بود و از آنجا که من در شمال کشور سکونت دارم ترجیح دادم که در این کار بازی نکنم چون کهولت سن رفت و آمد را برایم واقعا مشکل کرده است.

این بازیگر درباره کیفیت نقش اش در این سریال مناسبتی اظهار داشت: اتفاقا این کار در زمره کارهای مناسبتی ماه رمضان تلویزیون بود ولی باید قرارداد سه ماهه می بستم و هر ماه هم چند روزی به تهران می آمدم اما سلامتی جسمی و روحی ام این اجازه را به من نمی دهد که چنین رفت و آمدهایی را تجربه کنم.

* یکی از فیلمنامه هایم را سینمایی می‌کنم

بازیگر آثاری مانند "ناخدا خورشید" و "سالهای خاکستر" درباره دیگر کارهای این روزهایش به «نسیم»، گفت: من نوشتن را همیشه دوست داشته و هر وقت فرصتی دست دهد می نویسم. هم داستان می نویسم و هم فیلمنامه و اگر فرصتی دست دهد بدم نمی آید یکی از فیلمنامه هایم را سینمایی کنم. اخیرا صحبتهایی را هم با یکی از تهیه کنندگان کرده ام که اگر بشود یکی از فیلمنامه هایم که داستانش در شمال می گذرد را سینمایی کنم.

نظر شما