شناسهٔ خبر: 19203 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«فوق سری» فخیم‌زاده با موضوع مواد مخدر کلید می‌خورد

کاسه‌ساز، مدیر تولید «فوق سری» گفت: این سریال با موضوع مواد مخدر و در ژانر پلیسی به کارگردانی مهدی فخیم‌زاده، عید سعید فطر کلید می‌خورد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ محسن کاسه‌ساز، مدیر تولید سریال «فوق سری»  از تولید این سریال به کارگردانی مهدی فخیم‌زاده خبر داد و گفت: «فوق سری» با موضوع پلیسی از عید سعید فطر در تهران کلید می‌خورد.

وی افزود: در حال حاضر مهدی فخیم‌زاده مراحل نهایی پیش‌تولید و طراحی دکور این سریال را در بوستان ولایت انجام می‌دهد که محل استقرار ستاد فرماندهی سریال در آنجا قرار دارد.

کاسه‌ساز اضافه کرد: بخش اعظم تصویربرداری این سریال در تهران انجام می‌شود. این فیلم بخش بیرونی و جاده‌ای هم دارد که احتمالا خارج از شهر است.

مدیر تولید «فوق سری» خاطرنشان کرد: این سریال دو نقش اصلی مرد دارد که مهدی فخیم‌زاده یکی از آنها را ایفا می‌کند. بازیگران دیگر این سریال در هفته آینده نهایی و اعلام می‌شوند.

این سریال  مانند سایر کارهای اخیر تلویزیونی فخیم‌زاده در ژانر پلیسی تولید می‌شود و اثری پر تعلیق است.

فیلمنامه «فوق سری» را حسین تراب‌نژاد نوشته است. داستان این سریال درباره عملیات ویژه نیروی انتظامی است. عملیاتی فوق سری که فقط ۵ نفر از آن اطلاع دارند. سرهنگ مقدم باید به جای ناصر پاپتی در میان قاچاقچیان نفوذ کند و ماموریت ویژه‌ای را به سرانجام برساند. این ماموریت هم برای پلیس و هم قاچاقچیان مواد مخدر ویژه است.

برخی از عوامل اصلی سریال «فوق سری» عبارتند از: کارگردان: مهدی فخیم زاده، تهیه کننده: حبیب الله کاسه ساز، نویسنده فیلمنامه: حسین تراب نژاد، مدیر تولید و مجری طرح :محسن کاسه ساز، مدیر فیلمبرداری: فرشاد گل سفیدی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: حسین فلاح،  طراح صحنه و لباس: بابک پناهی، طراح گریم: مهدیه اعرابی، صدابردار: آرش برومند، مدیر تدارکات: مهدی کرمی، جانشین تولید: محمد رضا راستگو، کارشناس انتظامی: سرهنک عبدالله قاسمی و جلوه‌های ویژه‌یارانه‌ای: بهنام خاکسار.

نظر شما