شناسهٔ خبر: 19246 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

سهیل محمودی مدرسه‌ساز شد

نمایشگاه «دست‌ها و سطرهای مهربان» به نتیجه رسید و سهیل محمودی در دیواندره کردستان مدرسه می‌سازد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ در مراسمی با حضور هنرمندان، شاعران و ترانه سرایان، خوشنویسان و تذهیب کاران، قرارداد تکمیل ساخت مدرسه خیرساز سهیل محمودی و موسسه خیریه مهر گیتی به امضا رسید.

این قرارداد حاصل برگزاری نمایشگاه «دست ها و سطرهای مهربان»  - اشعار خوشنویسی شده سهیل محمودی - است که اردیبهشت ماه در فرهنگسرای نیاوران با همت عالی به فروش رسید و تمام عواید آن صرف مشارکت در تکمیل این مدرسه شد

بر اساس این گزارش، با امضای تفاهم نامه میان سهیل محمودی و موسسه خیریه مهر گیتی، همه عواید فروش نمایشگاه «دست‌ها و سطرهای مهربان» صرف تکمیل ساخت دبیرستان شش کلاسه دخترانه در شهرستان دیواندره در استان کردستان خواهد شد.

مطابق قول سازمان نوسازی و تجهیز مدارس استان کردستان این مدرسه شش کلاسه در اول مهر ماه سال جاری برای استفاده دانش آموزان دختر دیواندره، آماده بهره برداری خواهد بود.

در جریان امضاء این تفاهم نامه که در حاشیه ضیافت افطار مهر گیتی صورت گرفت، شاعران و نویسندگانی چون سهیل محمودی، ساعد باقری، بیوک ملکی، افسانه شعبان نژاد و خوشنویسانی مانند اسرافیل شیرچی‌، محمد حیدری، رسول مرادی، حسین غلامی، حمیرا حیدری، شهروز نوراللهی و محمد رضا میرفندرسکی حضور داشتند.

بر اساس این گزارش، تاکنون با نیت خیر و همت خیران موسسه خیریه مهر گیتی، تعداد 94 مدرسه و مکان آموزشی در نقاط محروم و مرزی کشور به ویژه استان های سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی ساخته و یا تکمیل شده است و مدرسه سهیل محمودی، نود و پنجمین مدرسه خواهد بود.

نظر شما