شناسهٔ خبر: 19268 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

یک بازیگر دیگر به سریال «فلش» پیوست

جدیدترین شنیده‌ها از جدیدترین سریال ابرقهرمانی هالیوود حاکی از پیوستن یک بازیگر سرشناس به این پروژه دارد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ جدیدترین شنیده‌ها از جدیدترین سریال ابرقهرمانی هالیوود حاکی از پیوستن یک بازیگر سرشناس به این پروژه دارد. ونتوورث میلر بازیگر سرشناس سریال پر طرفدار «فرار از زندان» قرار است در سریال «فلش» هم حضور پیدا کند. او که در سریال شبکه فاکس نقش مغز متفکر را بازی می‌کرد و مثبت‌ترین کاراکتر سریال فرار از زندان بود قرار است در مجموعه شبکه CW نقش یکی از بزرگ‌ترین دشمنان فلش را بر عهده داشته باشد. او که نقش «کاپیتان کولد» را بر عهده گرفته است در قسمت چهارم فصل نخست معرفی می‌شود.

کاپیتان کولد مانند لکس لوثر از دشمنان بسیار قدیمی دنیای «دی سی» است. او و لکس جزو معدود ضد قهرمان‌هایی هستند که توانسته‌اند چهره بیرونی خود را پاک نشان دهند و طوری نقش بازی کنند که گویی ابر قهرمان هستند.

کاپیتان کولد عضو گروهی از ضد قهرمانان است که با عنوان «جنایتکاران» شناخته می‌شوند. ویژگی که آنها را از دیگر ضد قهرمانان جدا می‌کند این است که آنها نمی‌خواهند فلش را بکشند، بلکه بیشتر دوست دارند با وی بازی کنند. به همین جهت عده‌ای نام «ناقلاها» را برای این گروه انتخاب کرده‌اند. البته همه این ها در کمیک بوک‌ها مطرح می‌شود و باید دید رویکرد این گروه در سریال فلش چگونه است.

در اقتباس سال ۱۹۹۰ از کمیک بوک های فلش، مایکل چمپیون بازیگر نقش کاپیتان کولد بوده است.

نظر شما