شناسهٔ خبر: 19292 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

دو پروژه ابر قهرمانی جدید در هالیوود کلید می‌خورد

حضور «واندروومن» در فیلم «بتمن در برابر سوپرمن: سپیده دم عدالت» قطعی شده است و زمزمه‌های ساخت یک فیلم سولو از او به گوش می‌رسد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ حضور «واندروومن» در فیلم «بتمن در برابر سوپرمن: سپیده دم عدالت» قطعی شده است و زمزمه‌های ساخت یک فیلم سولو از او به گوش می‌رسد. در چنین شرایطی گفته می‌شود سران کمپانی «دی سی» در حال آماده سازی خود برای ساخت یک سریال از روی کاراکتر این ابر قهرمان مشهور خود هستند.

مارک پدوویتز تهیه کننده سرشناس آمریکایی که چندی پیش می‌خواست سریالی شبیه به «اسمالویل» با نام «آمازون» و در مورد واندروومن بسازد در مورد ساخت این سریال جدید گفته است که در صورتی که موفق به دریافت چراغ سبز شوند می‌تواند این سریال را به تلویزیون بیاورد. او ادعا کرده که بعد از موفقیت سریال «کماندار» بسیاری از شبکه‌های تلویزیون آمریکا سراغ سریال‌های کمیک بوکی رفته‌اند. پس اصلا بعید نیست که سریالی هم از روی واندروومن ساخته شود.

نقش واندروومن را در فیلم «بتمن در برابر سوپرمن: سپیده دم عدالت» گل گدوت بازیگر اسرائیلی بر عهده دارد. گفته می‌شود اگر سریالی در دستور کار قرار بگیرد ممکن است بازیگر متفاوتی داشته باشد و در دنیای دیگری رخ دهد.

خبر دیگر این که جف جونز، طراح سرشناس کمیک بوک‌های آمریکایی عنوان کرده که دوست دارد برای کار بعدی سینمایی یا تلویزیونی سراغ «شزم» برود. ابرقهرمانی که به شدت در بین طرفداران کتاب‌های مصور محبوب است. خود جف جونز هم علاقه شخصی به آن دارد. نیکی فینکه خبرنگار سرشناس سینمای جهان معتقد است که این پروژه در دست کار است و «دی سی» در کمیک کان ۲۰۱۴ رسما از ساخت آن پرده برداری می‌کند. گفتنی است جف جونز در بسیاری از پروژه های دی سی و برادران وارنر حضور فعال داشته و اصلا بعید نیست که با دانش قبلی چنین حرفی را زده باشد. به هرحال کمیک کان امسال که در پایان هفته برگزار می‌شود جواب قطعی ما را می‌دهد.

نظر شما