شناسهٔ خبر: 19307 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

تشریح جزئیات دوره دکتری و کارشناسی ارشد نیمه‌متمرکز پردیس خودگردان دانشگاه‌ها

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با تشریح جزئیات دوره‌های دکتری نیمه‌متمرکز و کارشناسی ارشد ناپیوسته مجازی پردیس خودگردان دانشگاه‌ها گفت: آزمون این دوره‌ها در روز جمعه 21 شهریور ماه برگزار می‌شود.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از فارس؛ حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: ثبت‌نام برای شرکت در آزمون متمرکز کارشناسی ارشد ناپیوسته مجازی (ویژه شاغلان) و پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی که از روز سه شنبه ۱۷ تیر ماه آغاز شده بود در روز چهارشنبه ۲۵ تیر ماه به پایان رسید و بر اساس آمار اولیه ۲۱ هزار و ۲۱۷ داوطلب برای این دوره ثبت‌نام کردند.

وی افزود: این آزمون در ۶ گروه آموزشی و ۱۰۸ کدرشته امتحانی در روز جمعه ۲۱ شهریور ماه آغاز می‌شود و کارت شرکت در آزمون نیز سه‌شنبه ۱۸ شهریور ماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد.

به گفته توکلی ظرفیت پذیرش دانشجو در این دوره ۲۰ هزار و ۶۰ نفر است.

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور ادامه داد:‌ همچنین بر اساس آمار اولیه تعداد ۲۴ هزار نفر نیز در دوره‌های دکتری نیمه متمرکز پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی ثبت‌نام کرده‌اند که این آزمون نیز در ۷ گروه و ۱۴۴ کدرشته تحصیلی در روز جمعه ۲۱ شهریور ماه در یک نیمروز برگزار می‌شود.

توکلی گفت: ظرفیت پذیرش داوطلبان در این دوره یک هزار و ۴۰۶ نفر است.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=۱۳۹۳۰۴۳۰۰۰۰۱۹۷#sthash.ELMLsqCr.dpuf

نظر شما