شناسهٔ خبر: 19523 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

هنرمندان ایرانی در حرکت‌های ملی و اعتقادی ملت ایران سهیم‌اند

کارگردان «مزار شریف» گفت: هنرمندان و مردم جامعه در این راهپیمایی جمع شده‌اند تا این رفتار کشورهای غربی و کشتار صهیونیست‌ها بر علیه مردم فلسطین را محکوم کنند.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ حسن برزیده کارگردان سینما و تلویزیون در حاشیه راهپیمایی روز قدس گفت: این راهپیمایی برای یادآوری شرایطی است که فلسطین و مردم فلسطین برای زندگی دارند و یادآور حقی که از آنها در جال پایمال شدن است. هنرمندان و مردم جمع شده‌اند تا رفتار کشورهای غربی و کشتار صهیونیست‌ها بر علیه مردم فلسطین را محکوم کنند.

وی افزود: کشتاری که در غزه و برعلیه مردم بی‌گناه آن سرزمین صورت گرفته شرایط را به گونه‌ای رقم زده تا مردم با انگیزه بیشتر و با موضوعیت بیشتری در راهپیمایی امسال حضور پیدا کنند.

برزیده حضور هنرمندان در کنار یکدیگر و راهپیمایی یکپارچه آنها را برای جامعه هنری ایران مطلوب دانست و گفت: اینکه هنرمندان از یک مکان مشخص و با عنوان و برنامه مشخصی در راهپیمایی روز قدس حضور پیدا کردند، بسیار موثرتر از حضور فردی است و مشخص می‌کند که  طیف هنرمندانی که دغدغه فرهنگی و اعتقادی دارند تا چه اندازه در این گونه حرکت‌های ملی و اعتقادی سهیم‌اند.

وی کشتار مردم غزه توسط صهیونیست‌ها را بسیار دردناک توصیف کرد و گفت: این حرکات و جنایت‌ها آنقدر دردناک و ناراحت کننده است که هر کس این کشتار فرزندان و زنان بی‌گناه را ببیند خودش متوجه ماجرا می‌شود و دیگر نیاز به توصیف و توضیح ندارد.

نظر شما