شناسهٔ خبر: 19594 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

اخباری از نمایشگاه کامیک کان ۲۰۱۴

در نمایشگاه کامیک کان ۲۰۱۴ روزهای پرخبری را در حال سپری شدن است. دومین گزارش ما از این جشنواره به پوشش مهمترین خبرهای کامیک کان اختصاص دارد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ در نمایشگاه کامیک کان ۲۰۱۴ روزهای پرخبری را در حال سپری شدن است. دومین گزارش ما از این جشنواره به پوشش مهمترین خبرهای کامیک کان اختصاص دارد.

گزارش امروز را با کمپانی دی سی کمیکس آغاز می کنیم. این کمپانی روز پرخبر نخست خودش را با دو روز پر خبر تر ادامه داد. آنها تصویر جدیدی از بتمن جدیدشان «بن افلک» منتشر کردند. 

اما این همه کاری که دی سی انجام داده نیست.  کنفرانس خبری سریال «کماندار» هم برگزار شد. این مراسم با رونمایی نخستین تریلر از فصل سوم این سریال همراه شد. همین طور معلوم شد که در این فصل قرار است در یک اپیزود به صورت ویژه به کاراکتر فلیسیتی اسموک پرداخته شود. این اپیزود که اوراکل نام دارد ممکن است دری باشد به روی نقاب زدن فلیسیتی اسموک. با این حال هنوز اظهار نظر رسمی توسط تیم سازنده آن نشده که آیا قرار است او هم به جرگه ابرقهرمانان بپیوندد یا خیر.

همچنین مشخص شد که کاراکتر «زنبور آبی» به دلیل مخالفت دی سی در فصل سوم سریال «کماندار» حاظر نخواهد بود.  دی سی اعلام کرده که برنامه دیگری برای این کاراکتر دارد.  در حاشیه مراسم دی سی از بازی «بتمن آرخام اورجینز» برای اندروید که پیش از این نسخه iOS آن منتشر شده بود هم رونمایی شد.

خبر حاشیه ای دیگر این که دوین جانسون بازیگر سرشناس فیلم های اکشن آمریکایی با قرار دادن عکس سوپرمن، شزم و بلک آدام اعلام کرد که از بین شزم و بلک آدام نقش یکی را در پروژه های آتی دی سی بر عهده می‌گیرد.

از مارول هم خبر می‌رسد که آنها از خط تولید موتورسیکلت های «لایو وایر» رونمایی کرده‌اند. آنها که قرارداد تبلیغاتی مشترکی با کمپانی موتورسیکلت سازی هارلی- دیویدسون دارند در کامیک کان امسال از موتورسیکلتهای لایو وایر رونمایی کردند. این موتورها با برق کار می‌کنند و قرار است در فیلم «انتقام جویان: عصر آلترون ها» در صحنه ای حماسی توسط «بیوه سیاه» که نقش وی را اسکارلت جوهانسون بر عهده دارد استفاده شوند.

آنها همین طور از تریلر فصل دوم سریال «ماموران شیلد» هم رونمایی کردند. با این رونمایی مشخص شد که کاراکتر «مرغ مقلد» هم در فصل دوم این سریال حضور خواهد داشت. گفتنی است «ماموران شیلد» از روز ۲۳ سپتامبر دوباره به جدول پخش شبکه abc آمریکا بر می‎گردد.

اما این تنها سریال ابر قهرمانی مارول نیست. آنها امسال از سریال «مامور کارتر» هم پرده برداری خواهند کرد. قرار است کارگردانان فیلم‎های سینمایی «کاپیتان آمریکا: نخستین انتقام جو» و «کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان»، «جو جانستون» و «جو و آنتونی روسو» قسمت‎هایی از این سریال را کارگردانی کنند. به این ترتیب که برادران روسو قسمت سوم را کارگردانی می‎کنند و جو جانستون قسمت چهارم را. خبر بعدی در مورد این سریال هم این است که طبق اعلام تهیه کننده این سریال، کاراکتر «ادوین جرویس» در فصل اول آن حضور خواهد داشت. ادوین جرویس در واقع خدمتکار هاوارد استارک، پدر تونی استارک یا آیرون من است.

مارول تا امروز از ۶ پوستر مفهومی هم رونمایی کرده که این ۶ پوستر در واقع ۶ قسمت از مجموع ۸ قسمت تشکیل دهنده یک تصویر بزرگتر از فیلم هستند. در روزهای آتی دو پوستر دیگر هم از این ۸ پوستر رونمایی خواهد شد تا تصویر تکمیل شود. این کمپانی همین طور از یکی از وسایل کاراکتر «لوکی» هم در فیلم «انتقام جویان: عصر آلترون ها» رونمایی کرد.

پارامونت پیکچرز هم روز پر خبری را در کمیک کان سپری کرد. آنها ابتدا از تریلر جدید فیلم «در میان ستارگان» رونمایی کردند. سپس نخستین تصویر از فیلم «باب اسفنجی: اسفنج بیرون از آب» را منتشر کردند. در این انیمیشن باب اسفنجی و دوستانش در شهر زیرآبی خودشان، «مایو کنار» حضور دارند اما با اتفاقی ناگهانی تبدیل به ابرقهرمانانی کامپیوتری می‌شوند که باید دنیا را نجات دهند.  پاتریک تبدیل می‌شود به آقای سوپر فوق العاده، باب اسفنجی «انوینسی بابل» می‌شود و بقیه گروه هم هر کدام به ابر قهرمانی با قابلیت‌های خاص خود تبدیل می‌شوند.

نظر شما