شناسهٔ خبر: 19601 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

داوران جشنواره سراسری طنز سوره معرفی شدند

اسامی داوران هشتمین جشنواره سراسری طنز سوره اعلام شد که بر این اساس چندتن از فعالان این حوزه مانند ناصر فیض، شهرام شکیبا و ابوالفضل زرویی نصرآباد ارزیابی آثار را برعهده دارند.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ ابوالفضل زرویی نصرآباد شاعر، نویسنده و روزنامه‌نگار پیشکسوت کشور در عرصه طنز، ناصر فیض مدیر دفتر طنز حوزه هنری و شهرام شکیبا، شاعر، روزنامه‌نگار و منتقد ادبی، داوری بخش شعر هشتمین جشنواره سراسری طنز سوره را بر عهده دارند. داوران دوشنبه، 6 مرداد، در حوزه هنری آثار راه‌یافته به مرحله نهایی را مورد ارزیابی قرار می‌دهند و از بین این آثار، برگزیدگان انتخاب می‌شوند.

تاکنون در بخش‌های عکس، نمایش و فیلم کوتاه جشنواره طنز سوره آثار برتر انتخاب شده‌اند و طی روزهای آینده داوری دیگر بخش ها نیز انجام می‌شود. هشتمین جشنواره سراسری طنز سوره (طنز مکتوب سابق) در بخش‌های متنوعی همچون نمایش، فیلم کوتاه، استندآپ کمدی، شعر، داستان کوتاه، نثر، مقاله و عکس از 25 تا 27 مردادماه در حوزه هنری برگزار می‌شود.

این جشنواره ساعت 18 دوشنبه 27 مرداد ماه طی مراسمی در تالار سوره حوزه هنری واقع در خیابان سمیه، نرسیده به پل حافظ به کار خود پایان می‌دهد.

نظر شما