شناسهٔ خبر: 19644 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

اولین دوره جایزه دکتر فرهنگی برگزار می‌شود

محمود اسعدی از کلید خوردن اولین دوره جایزه دکتر علی‌اکبر فرهنگی همزمان با برگزاری همایش بین‌المللی مدیریت رسانه در تهران خبر داد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ محمود اسعدی دبیر علمی همایش بین‌المللی مدیریت رسانه با اعلام این خبر گفت: اسفندماه سال گذشته که مراسم بزرگداشت دکتر فرهنگی در مجموعه کتابخانه ملی برگزار می‌شد، پیشنهاد تشکیل این جایزه را ارائه کردم و این پیشنهاد تا چندی دیگر جامه عمل خواهد پوشید.

وی افزود: چندی پیش خبر برگزار شدن همایش بین‌المللی مدیریت رسانه را در تهران اعلام کردیم و قرار شد که این همایش آبان‌ماه برگزار شود. حالا با هماهنگی‌هایی که انجام شده، قرار است اولین دوره جایزه دکتر فرهنگی همزمان با این همایش برگزار شود. این جایزه به 3 نفر در 2 بخش دانشگاهی و غیر دانشگاهی اعطا خواهد شد. این جایزه در زمینه دانشگاهی، به نویسندگان پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و دکترا و در حوزه غیردانشگاهی هم به فعالان مدیریت رسانه داده می‌شود. بخش غیردانشگاهی جایزه، به تمام افراد یا موسساتی که دارای مدیریت روابط عمومی هستند و بدون مدرک دانشگاهی هستند ولی شاخص هستند، اختصاص دارد.

استاد مدیریت رسانه دانشگاه تهران در ادامه گفت:‌ استاد فرهنگی، پدر علم مدیریت رسانه ایران است و این رشته را در دانشگاه‌ تدریس کرده است. به همین دلیل هم قرار است این جایزه به نام ایشان باشد. در حال حاضر در کشورمان در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترای این رشته دانشجو داریم و دانشگاه‌های تهران، آزاد علوم تحقیقات، صدا وسیما، علامه طباطبایی و پیام نور در این رشته، تدریس و تحقیق دارند.

برچسب‌ها:

نظر شما