شناسهٔ خبر: 19649 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

فخیم‌زاده و کاسه‌ساز در پروژه «فوق‌سری» با هم همکار می‌شوند

مدیر تولید سریال «فوق سری» گفت: تولید این سریال به کارگردانی مهدی فخیم‌زاده از روز یکشنبه 12 مرداد ماه در تهران آغاز می‌شود.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ محسن کاسه‌ساز با بیان اینکه لوکیشن اصلی این سریال تغییر کرده است، گفت: دکور این سریال که محل استقرار ستاد فرماندهی سریال است از پارک ولایت به کارخانه ارج در محدوده جاده مخصوص تغییر کرده و از آنجا کار را شروع می‌کنیم.

مدیر تولید «فوق سری» اضافه کرد: برای این سریال که دو نقش اصلی مرد دارد تنها مهدی فخیم‌زاده انتخاب شده‌ است و باقی بازیگران تا آخر هفته نهایی و اعلام می‌شوند.

این سریال  مانند سایر کارهای اخیر تلویزیونی فخیم‌زاده در ژانر پلیسی تولید می‌شود و اثری پر تعلیق است.

فیلمنامه «فوق سری» را حسین تراب‌نژاد نوشته است. داستان این سریال درباره عملیات ویژه نیروی انتظامی است. عملیاتی فوق سری که فقط 5 نفر از آن اطلاع دارند. سرهنگ مقدم باید به جای ناصر پاپتی در میان قاچاقچیان نفوذ کند و ماموریت ویژه‌ای را به سرانجام برساند. این ماموریت هم برای پلیس و هم قاچاقچیان مواد مخدر ویژه است.

برخی از عوامل اصلی سریال «فوق سری» عبارتند از: کارگردان: مهدی فخیم زاده، تهیه کننده: حبیب الله کاسه ساز، نویسنده فیلمنامه: حسین تراب نژاد، مدیر تولید و مجری طرح :محسن کاسه ساز، مدیر فیلمبرداری: فرشاد گل سفیدی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: حسین فلاح،  طراح صحنه و لباس: بابک پناهی، طراح گریم: مهدیه اعرابی، صدابردار: آرش برومند، مدیر تدارکات: مهدی کرمی، جانشین تولید: محمد رضا راستگو، کارشناس انتظامی: سرهنک عبدالله قاسمی و جلوه‌های ویژه‌یارانه‌ای: بهنام خاکسار.

نظر شما