شناسهٔ خبر: 19702 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

کنسرت همایون برای بار دوم تمدید شد

در پى استقبال مخاطبان تهرانى از کنسرت چرا رفتى به خوانندگى همایون شجریان و آهنگسازى تهمورس پورناظرى، این کنسرت براى یک روز دیگر در تاریخ ٢٤ مرداد در تهران تمدید شد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از فارس؛ محمدحسین توتوچیان ، تهیه کننده این کنسرت در این باره گفت: «بیش از ٢٤ هزار بلیت این کنسرت براى هشت اجرا در تاریخ  16، 17، 18 و ٢٣ به فروش رفته است محمدحسین توتوچیان ، تهیه کننده این کنسرت در این باره گفت: «بیش از ٢٤ هزار بلیت این کنسرت براى هشت اجرا در تاریخ  16، 17، 18 و ٢٣ به فروش رفته است

او در ادامه افزود: «با اینکه از پیش تبلیغاتى براى این کنسرت انجام نشده بود استقبال مخاطبان به حدى بود که چند ساعت ابتداى فروش بلیت، سایت ایران کنسرت با اختلال روبه رو شد. درخواست هنردوستان تهران ما را برآن داشت که کنسرت را براى یک شب دیگر در 24 مردادماه در تهران تمدید کنیم. در این شب هم مانند شبهاى گذشته کنسرت در دو اجرا در تالار بزرگ وزارت کشور به روى صحنه خواهد رفت و قیمت بلیت ها از ٣٥ هزار تومان تا ١٠٠ هزار تومان خواهد بود »

همچنین تاریخ اجراى این کنسرت در شهرهاى کرمان ( 27 و 28 مردادماه ) ، کرمانشاه ( 18، 19 و 20 شهریورماه) ، شیراز ( 22 ، 23 و 24 شهریورماه)  ، ارومیه ( 6 و 7 مهرماه) و سنندج ( 19 و 20 مهرماه)  قطعى شده است.

فروش بلیت اجرای 24 مردادماه در تهران از امشب ، دوشنبه، ساعت 22 در سایت www.iranconcert.com آغاز خواهد شد.

 

نظر شما