شناسهٔ خبر: 19717 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

نخستین نمایشگاه بین‌المللی لوازم تحریر دهم مرداد برگزار می‌شود

نخستین نمایشگاه بین‌المللی «نوشت‌افزار و لوازم‌التحریر» از ۱۰ مرداد سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران راه‌اندازی خواهد شد که فرآیند تولید برخی از نوشت‌افزارها در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از فارس؛ نخستین نمایشگاه بین‌المللی «نوشت‌افزار و لوازم‌التحریر» از 10 لغایت 13 مرداد سال جاری در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران واقع در اتوبان شهید چمران برپا می‌شود.

در این نمایشگاه تولیدکنندگان ایرانی در سه سالن شماره یک،  A1 و دو گردهم آمده و به ارائه تازه‌ترین تولیدات خود نظیر کیف مدرسه، جامدادی، خودکار و مداد، پاکن و خط‌کش، دفاتر تحریر و سایر لوازم مورد نیاز دانش‌آموزان و دانشجویان خواهند پرداخت.

در این راستا شرکت رُز تحریر در نظر دارد تا نحوه تولیدات محصولات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دهد، محمودرضا صنعت‌کار، مدیر رُز تحریر یزد، گفت: این شرکت در نظر دارد تا دستگاه‌های ساخت و تولید خودکار را برای علاقه‌مندان به صنعت نوشت‌افزار و بازدیدکنندگان نخستین نمایشگاه بین‌المللی «نوشت‌افزار و لوازم‌التحریر» در معرض نمایش قرار دهد.

وی اضافه کرد: فرآیند تولید خودکار توسط رُز تحریر یزد نماینده انحصاری «CANCO» در سالن یک نخستین نمایشگاه بین‌المللی «نوشت‌افزار و لوازم‌التحریر» صورت خواهد گرفت و علاوه بر آن اجرای برنامه‌های فرهنگی نظیر مسابقه نقاشی و خوشنویسی برای گروه سنی کودک و نوجوان از دیگر برنامه‌های این شرکت در نمایشگاه نوشت‌افزار به شمار می‌رود.

گفتنی است،‌ نخستین نمایشگاه بین‌المللی «نوشت‌افزار و لوازم‌التحریر» از 10 لغایت 13 مرداد سال جاری در ضلع جنوبی نمایشگاه بین‌المللی تهران واقع در اتوبان شهید چمران برگزار می‌شود.

نظر شما