شناسهٔ خبر: 19742 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

بسته گرافیکی آشنایی با فلسطین آماده عرضه به گروه‌ها و رسانه‌ها شد

مجمع ناشران انقلاب اسلامی بسته کتاب‌های پیشنهادی «آشنایی با فلسطین» را به گروه‌های رسانه‌ای، تشکل‌ها و نهادهای فرهنگی ارائه می‌کند.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر، مجمع ناشران انقلاب اسلامی آماده ارایه بسته کتاب‌های پیشنهادی «آشنایی با فلسطین» به گروه‌های رسانه‌ای، تشکل‌ها و نهادهای فرهنگی است.

فایل حاوی نتایج کارشناسی و بسته گرافیکی شده کتاب‌های پیشنهادی «آشنایی با فلسطین» که همزمان با روز قدس منتشر و در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته بود، در حال حاضر برای عرضه به گروه‌های رسانه‌ای، تشکل‌ها و نهادهای فرهنگی نیز آماده شده است.

در این بسته 14 عنوان کتاب با موضوعات متنوع از جمله صهیونیسم‌شناسی، پروتکل‌های رهبران یهود برای تسخیر جهان، نقش یهودیان و صهیونیسم در صنعت سینما، شناخت تاریخ و تمدن یهود و... از سوی سامانه کارشناسی این مجمع معرفی شده است.

یادآوری می‌شود بسته پیشنهادی «آشنایی با فلسطین»، در حالی در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته که این مجمع در ایام برگزاری بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بیش از 80 عنوان بسته پیشنهادی و سیر مطالعاتی را با موضوعات مختلف از جمله ادبیات، شعر، دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و... منتشر کرده بود.

علاقه‌مندان جهت دریافت فایل بسته کتاب‌های پیشنهادی «آشنایی با فلسطین» می‌توانند با آدرس اینترنتیinfo@mananashr.ir مکاتبه یا با شماره 66976482 تماس حاصل کنند.

نظر شما