شناسهٔ خبر: 19934 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

دوبلور آلن‌دلون و آل‌‌پاچینو مجری رادیو تهران شد

«خسرو خسروشاهی» دوبلور پیشکسوت و صدای خاطره‌انگیز الپاچینو و آلن دلون برنامه «سفر به ناشناخته‌ها» را با همکاری رادیو تهران روانه آنتن می‌کند.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از فارس «خسرو خسروشاهی» گفت: طرح یک برنامه رادیویی به نام «سفر به ناشناخته‌ها» را به دکتر شهریار ضیاء آذری، مدیر شبکه رادیویی تهران ارائه داده‌ام که مورد استقبال قرار گرفته و به زودی با اجرای خودم به روی آنتن خواهد رفت.

وی ادامه داد: طرح این برنامه از خودم است و موضوع برنامه بررسی آثار بزرگ ادبیات جنایی و پلیسی دنیا و آثار علمی و تخیلی نویسندگان دنیا اختصاص خواهد یافت. ادبیات جنایی و پلیسی پرفروش‌ترین آثار دنیاست و نویسندگان زیادی در این حوزه کار کردند و فیلم‌های زیادی ساخته شده است، در کنار معرفی نویسندگان آثار در این برنامه فیلم‌ها، کتاب‌ها و موسیقی فیلم‌ها نیز بررسی می‌شود.

خسروشاهی اظهارداشت: اجرای قطعات نمایشی از آثار معرفی شده، بررسی موسیقی متن به فراخور هر برنامه، تعریف آثار، آغاز و ریشه آثار و فلسفه به وجود آمدن ادبیات علمی و تخلیلی و ادبیات جنایی و پلیسی از دیگر بخش‌های این برنامه است.

این دوبلور پیشکسوت عنوان داشت: آثار نویسندگان ایرانی و خارجی در حوزه یاد شده بررسی خواهد شد و ضمن گفت‌وگو و مصاحبه با متخصصان بخشی از اثر نیز در این برنامه خوانده می‌شود.

نظر شما