شناسهٔ خبر: 19961 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

برنامه تلویزیونی که همزمان از شش شبکه پخش می‌شود

مدیر گروه کودک و نوجوان شبکه جام‌جم درخصوص پخش ویژه برنامه‌ی «بچه‌های ایران، بچه‌های غزه» از شش شبکه‌ی تلویزیونی به شکل همزمان گفت: در این برنامه از تمام ظرفیت‌های فرهنگی و رسانه‌ای برای رساندن صدای کودکان غزه و مظلومیت آن‌ها به جهانیان استفاده می‌کنیم.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از ایسنا؛ محمد میرکیانی، مدیر گروه کودک و نوجوان شبکه جام‌جم با بیان اینکه برنامه «بچه‌های ایران، بچه‌های غزه» برای همدردی کودکان ایرانی با کودکان غزه پخش خواهد شد، گفت: این برنامه برای اولین بار در تاریخ ثبت می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه برنامه «بچه‌های ایران، بچه‌های غزه» در گروه کودک و نوجوان شبکه جام‌جم طراحی شده است، گفت: این برنامه یک جمع بزرگی را تشکیل می‌دهد که بسیاری از مجریان در آن اجرا دارند. در این برنامه طوماری امضاء می‌شود که این طومار به دبیرکل یونسکو ارسال خواهد شد.

میرکیانی همچنین از حضور عموهای فیتیله‌ای، عمو پورنگ، خاله شادونه، وطن‌پور، سارا روستاپور و جمع دیگری از مجریان کودک و نوجوان در این برنامه خبر داد.

مدیر گروه کودک و نوجوان شبکه جام‌جم در ادامه این گفت‌وگو به آیتم‌های دیگر ویژه برنامه «بچه‌های ایران، بچه‌های غزه» اشاره کرد و از رونمایی پنج ترانه جدید با موضوع کودکان غزه نیز در این برنامه خبر داد.

ویژه برنامه «بچه‌های ایران، بچه‌های غزه» که از دوشنبه (13 مرداد ماه) ساعت 17 الی 19 به مدت سه روز از استودیوی ایرانیان شبکه جام‌جم زنده به روی آنتن می‌رود، به شکل همزمان از شبکه‌های یک، دو، پنج، پویا و آموزش برای همدردی کودکان ایرانی با کودکان غزه نیز پخش می‌شود.

این برنامه ساختاری کاملا ترکیبی با مجریان «بچه‌های ایران» دارد و محور آن همان برنامه «بچه‌های ایران» است.

نظر شما