شناسهٔ خبر: 20016 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

میلاد کی‎مرام: بازی‌ام در فیلم «صفر» به پایان رسید

میلاد کی‌مرام بازیگر جوان سینمای ایران از پایان بازی اش در فیلم «صفر» به کارگردانی مسعود یزدانی‌فر خبر داد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ میلاد کی‌مرام بازیگر سینما درباره آخرین فعالیت هایش در حوزه سینما گفت: روز گذشته ۱۲ مرداد بازی ام بعد از پانزده جلسه فیلمبرداری در فیلم «صفر» به کارگردانی مسعود یزدانی فر به پایان رسید.

وی ادامه داد: فیلمبرداری این فیلم ادامه دارد و بازیگران دیگر مشغول بازی در این فیلم هستند و فقط بازی من به پایان رسیده است.

کی مرام درباره مضمون این فیلم سینمایی گفت: فیلم «صفر» قصه متفاوتی دارد که من را برای حضور در این فیلم ترغیب کرد. مسعود یزدانی فر فیلمنامه خوبی نوشته است که در ژانر سینمای اجتماعی گنجانده می شود. بعد از طی شدن مراحل فنی فیلم، اولین حضور این فیلم در سی و سومین جشنواره فیلم فجر خواهد بود.

وی عنوان کرد: در این فیلم با پولاد کیمیایی هم بازی بودم و این نخستین همکاری ما با یکدیگر بود.

بازیگر فیلم «ملکه» عنوان کرد: در حال مذاکره با یک کارگردان اولی دیگر هستم و قرار است به زودی در فیلم او هم نقشی را ایفا کنم اما چون هنوز قطعی نشده است نمی توانم جزئیات بیشتری را عنوان کنم.

کی‌مرام در پایان یادآور شد: فیلم «مستانه» به کارگردانی حسین فرحبخش را در نوبت اکران دارم که معتقدم این اثر یکی از فیلم های متفاوت امسال است.

میلاد کی مرام، پولاد کیمیایی، هدی زین العابدین، مهدی سلوکی، میرطاهر مظلومی، رامسین کبریتی، ارسلان قاسمی، الهام ارکیا، شهروز فرهادیه و عاطفه بختیاری بازیگران این فیلم هستند.

در خلاصه داستان فیلم «صفر» آمده است: سه دوست و هم‌محله‌ای قدیمی بعد از سالها در یک گروه خلافکار قرار می‌گیرند و در پی یک معامله بزرگ هستند که فتنه های یک گروه دیگر خصوصا یک فرد باعث می شود که تصمیم به نابودی یکدیگر بگیرند.

 

نظر شما