شناسهٔ خبر: 20121 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

جشنواره فیلم مقاومت در روسیه هم برگزار می‌َشود

مدیر بخش چشم‌انداز جشنواره مقاومت از قطعی شدن برگزاری جشنواره فیلم مقاومت همزمان در کشور روسیه خبر داد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از فارس؛رضا رستگار مدیر بخش چشم انداز جشنواره با اعلام این خبر گفت:جشنواره بین المللی فیلم مقاومت، در این دوره همزمان با هفته دفاع مقدس مانند دوره های گذشته علاوه بر ایران، در چند کشور برگزار می شود و تاکنون برگزاری جشنواره در روسیه قطعی شده است.

وی افزود: کارگروه های این بخش در خصوص برگزاری هفته های فیلم در خارج از کشور بررسی های لازم را جهت امکانات و ظرفیت ها و توافقنامه ها انجام داده اند و امیدواریم جشنواره مقاومت در ادامه روند موفق دوره های پیشین در این دوره هم در هفت کشور برگزار شود.

مدیر بخش چشم انداز جشنواره بیان کرد: شورای سیاستگذاری این جشنواره با هدف آسیب شناسی هنر و سینمای مقاومت و پایداری جهان اسلام و نشان دادن افق نیازها و ضرورت ها در کنار برنامه مسابقه تولیدات و آثار سینمایی و تصویری چندین برنامه نشست و میزگرد و همایش را همزمان با برگزاری جشنواره پیش بینی کرده است.

وی  گفت: سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت به همت بنیاد فرهنگی روایت و انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس برگزار می شود.

سیزدهمین جشنواره بین ­المللی فیلم مقاومت با رویکرد مقاومت، بصیرت و شکوفایی در گستره «سینمای ایران» و «سینمای بین­الملل» در قالب بخش‌های مختلف فیلم های سینمایی، سینمایی ویدیویی، کوتاه، مستند، چشم‌انداز سینمای مقاومت ایران،  نشست‌های تخصصی و بزرگداشت سینماگران عرصه انقلاب و دفاع مقدس و برنامه‌های جانبی همزمان با هفته گرامیداشت دفاع مقدس در ایران و چند کشور جهان برگزار می‌شود.

نظر شما