شناسهٔ خبر: 20122 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«فیلم سبز» زمستان احیا می‌شود

رئیس اداره محیط زیست استان تهران از احیای دوباره جشنواره «فیلم سبز» پس از 8 سال و برگزاری آن در زمستان 93 یا بهار 94 خبر داد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از فارس؛ محمدهادی حیدری‌زاده رئیس اداره محیط زیست استان تهران درباره احیای جشنواره فیلم سبز گفت: متاسفانه این جشنواره 8 سال برگزار نشد که این جشنواره را به صورت مجدد از امسال راه اندازی خواهیم کرد و پیش بینی ما این است که بهمن ماه امسال یا اردیبهشت ماه 94 شاهد برگزاری چهارمین دوره جشنواره فیلم سبز باشیم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا دبیر این جشنواره سینماگر خواهد بود، عنوان کرد:‌ هنوز دبیر این جشنواره انتخاب نشده اما با خانه سینما و دیگر ارگان‌ها برای برگزاری جشنواه وارد مذاکره شده‌ایم.

حیدری زاده تصریح کرد: جشنواره «فیلم سبز» سه دوره برگزار شد اما 8 سال به وقفه افتاد که در سال 94 شاهد برگزاری مجدد این جشنواره خواهیم بود.

رئیس اداره محیط زیست استان تهران در خصوص نحوه حمایت سازمان حفاظت از محیط زیست از آثار سینمایی مربوط به این حوزه خاطرنشان کرد: سازمان وارد بحث ساخت اثر به صورت مستقیم نمی‌شود اما ما بحث حمایت را دستور کار داریم که معمولا فیلمنامه هایی برای ما ارسال میشود که اگر مضمون زیست محیطی داشته باشد این آثار حمایت خواهند شد.

نظر شما