شناسهٔ خبر: 20139 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

توسعه بین رشته‌ای‌ها در دانشگاه خوارزمی

معاون آموزشی دانشگاه خوارزمی از توسعه رشته های میان رشته ای دراین دانشگاه خبر داد و گفت: از جمله این رشته ها می توان به زمین شناسی نفت اشاره کرد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ دکتر جعفر کیوانی گفت: توسعه رشته های میان رشته ای با توجه به نیازهای جامعه در دستور کار دانشگاه خوارزمی قرار دارد و از جمله این رشته ها می توان به زمین شناسی نفت اشاره کرد.

وی افزود : از تمام دانشکده های دانشگاه درخواست کرده ایم رشته های میان رشته ای را که علاقمند هستند راه اندازی کنند و جامعه به آن نیاز دارد را طراحی کرده و به معاونت آموزشی دانشگاه ارایه کنند تا مورد بررسی قرار گیرد و با طی مراحلی که دارد در صورت تایید وزارت علوم در دانشگاه راه اندازی شود.

معاون آموزشی دانشگاه خوارزمی همچنین به توانمند سازی اعضای هیات علمی دانشگاه اشاره کرد و افزود: برای توانمند سازی اعضای هیات علمی کارگاه های آموزشی دانش افزایی طراحی کرده ایم که شهریورماه ۷ کارگاه آموزشی فعالیت خود را آغاز می کند.

وی ادامه داد: این کارگاه ها داوطلبانه بوده و اعضای هیات علمی جوان و حتی اعضای هیات علمی قدیمی دانشگاه نیز برای توسعه اطلاعات و افزایش مهارت خود علاقند به شرکت دراین کارگاه ها هستند.

دانشگاه خوارزمی دارای ۱۱ هزارو ۶۰۰ دانشجو است که ۴۸ درصد دانشجویان دانشگاه در مقطع کارشناسی و ۵۲ درصد در مقطع تحصیلات تکمیلی فعال هستند این دانشگاه ۳۷۷ عضو هیات علمی و ۱۱ دانشکده است که امسال برای اولین بار دانشکده مجازی آن راه اندازی شد.

نظر شما