شناسهٔ خبر: 20167 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

فراهم شدن تسهيلات خريد و ساخت مسكن اساتید

وزارت علوم و بانک تجارت برای ارائه خدمات به استادان و کارکنان دانشگاهها تفاهم نامه امضا کردند که بر اساس آن تسهيلات مشاركت مدني، خريد و ساخت مسكن به اعضاي هیات علمي و كاركنان ستادی فراهم شد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر، محمد حسین اميد معاون اداری مالی وزارت علوم در جريان امضاي اين تفاهم نامه، گفت: در اين دوره جديد و با ديدگاه نوين آموزش عالي كشور به مسائل علمي و فناوري ارتباطات ما با سازمان هايي همچون بانك تجارت فراتر از گذشته است و اميدواريم بتوانيم با ارتقاي توان و بنيه علمي بدنه آموزش عالي كشور و طبق فرمايش مقام معظم رهبري در خصوص ايجاد و تقويت شركت هاي دانش بنيان بتوانيم از ظرفيت هاي بانك تجارت در پيشبرد اهداف علمي كشور استفاده كنيم.

همچنین مدير عامل بانك تجارت با بيان اينكه در اين تفاهم نامه در تلاشیم خدمات مناسبي به آموزش عالي كشور ارائه دهيم، اظهار داشت: ما اكنون نسل استفاده از عابر بانك ها را پشت سر گذاشته ايم و به نسل استفاده از اينتزنت بانك و همراه بانك رسيده ايم و اميدواريم با پشتيباني اساتيد و دانشجويان دانشگاهها، فرهنگ استفاده بيشتر از اين روش ها را در جامعه پیاده كنيم.

وي همچنين در راستاي انجام مفاد اين تفاهم نامه پيشنهاد كرد مراكزي براي استفاده دانشجويان نخبه و مخترع با تمامي امكانات ساخته شود تا اين دانشجويان بتوانند با استفاده از اين امكانات به توليد و ساخت محصولات مورد نياز كشور بپردازند .

تسهيلات مشاركت مدني و خريد ساخت مسكن به اعضاي هيئت علمي و كاركنان ستاد همچنين اعطاي تسهيلات خريد خودرو ، خريد كالا و جعاله به كاركنان وزارتخانه از مفاد اين تفاهم نامه است.

ارائه خدمات و تسهيلات بانكي، افتتاح حساب هاي ريالي و ارزی، نصب دستگاه هاي وب كيوسك، ATM و POS در مكان هاي مورد نظر وزارت علوم، مشاركت بانك تجارت در طرح هاي دانش بنيان، گشايش انواع اعتبارات داخلي و خارجي از ديگر مفاد اين تفاهم نامه است.

نظر شما