شناسهٔ خبر: 20169 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

رضا داودنژاد در بیمارستان بستری شد

رضا داودنژاد بازیگر سینما و تلویزیون که به دلیل مشکل گوارشی و به تاخیر افتادن جراحی آخرش، در بیمارستان بستری شده است از بهبود شرایط خود و اینکه تا چند روز دیگر مرخص می‌شود خبر داد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ رضا داودنژاد با اشاره به مشکل گوارشی که به تازگی برایش پیش آمده و باعث شده به بیمارستان عرفان تهران برود، گفت: به دلیل این مشکل گوارشی دو روز پیش در بیمارستان بستری شدم اما هم اکنون مشکل برطرف شده است و خوشبختانه خطری وجود ندارد.

وی با اشاره به عمل پیوند خود در دو سال گذشته در شیراز بیان کرد: در ادامه عمل پیوند و درمانم باید سال گذشته آخرین عملم را انجام می‌دادم که به دلیل مشکلاتی که در این مدت برایم پیش آمد و همچنین شرایط جسمانی‌ام نتوانستم جراحی را انجام دهم.

این بازیگر با اشاره به گفته‌های پزشک خود اظهار کرد: هم ‌اکنون در بخش داخلی بیمارستان بستری هستم و طبق گفته پزشک تا یکی دو روز دیگر مرخص خواهم شد.

بازیگر فیلم «بچه‌های بد» در پایان گفت: انشاءالله در مهرماه آخرین عمل خود را انجام خواهم داد و بعد از آن بهتر می‌توانم در پروژه‌ها سینمایی و حتی تلویزیون حضور داشته باشم چون در این مدت بیشتر پیشنهادهایم را رد کرده‌ام و اگر هم کاری داشتم به خاطر مردم بود که جلوی دوربین رفتم.

برچسب‌ها:

نظر شما