شناسهٔ خبر: 20176 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

سردر دانشگاه شریف طراحی می شود

نتایج داوری مسابقه معماری طراحی سردر دانشگاه صنعتی شریف اعلام شد و این دانشگاه برای اولین بار دارای سردر می شود.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر، دانشگاه صنعتی شریف برای طراحی سردر دانشگاه بر اساس فراخوانی از تمام علاقمندان به طراحی سردر این دانشگاه درخواست کرده بود به صورت فردی یا گروهی دراین فراخوان شرکت کنند.

متقاضیان طراحی سردر دانشگاه باید سردری را طراحی می کردند که براساس فراخوان دارای ورودی پیاده، سواره و دو نگهبانی باشد.

همچنین با معماری ابنیه موجود دانشگاه و نمای بیرونی مشرف به خیابان آزادی هماهنگ باشد، دربردارنده هویت ایرانی اسلامی و دانشگاه ممتاز فنی و مهندسی در مقیاس ملی و جهانی باشد. محل اجرا سر در اصلی جنوبی دانشگاه و محیط پیرامون آن واقع در خیابان آزادی است .

پس از پایان مهلت فراخوان ۳۷۳ طرح به دبیرخانه مسابقه ارسال شد و از میان طرح های مذکور ۲۱ طرح انتخاب شد که پس از آن ۵ طرح انتخاب شد که در نهایت سه طرح، به عنوان طرح اصلی و اولویت اول تا سوم انتخاب شده و دو طرح نیز به عنوان اولویت چهارم و پنجم و قابل تقدیر معرفی شدند.

ارایه دهندگان طرح و اولویت اول تا سوم ، فرامرز پیروزمندی، رحمان شکوهی، شروین حسینی و ارایه دهندگان طرح و اولویت چهارم و پنجم به ترتیب سامان عزیزی مودب و یاسر رحمانیان بودند.

سه طرح ، اولویت اول تا سوم به ریاست و هیات رئیسه دانشگاه برای انتخاب ، جهت اجرا ارایه شدند.

به نفر اول، تندیس مسابقه و ۵ سکه بهار آزادی، نفر دوم لوح افتخار و سه سکه بهار آزادی و نفر سوم تقدیرنامه و یک سکه بهار آزادی تعلق خواهد گرفت.

نظر شما