شناسهٔ خبر: 20184 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

عوامل شب های روشن تجلیل شدند

آئین تجلیل از برنامه عوامل شب های روشن توسط سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و با همکاری شبکه دوم سیما در فرهنگسرای شفق برگزار شد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ آئین تجلیل از عوامل شب های روشن دیروز چهارشنبه ۱۵ مرداد با حضور عوامل این برنامه ، جمعی از مدیران شبکه ۲، حجت الاسلام شهاب مرادی، حجت الاسلام مهدی طباطبایی، داریوش ارجمند، رسالت بوذری مجری این برنامه و همچنین جمعی مسئولان شهرداری در فرهنگسرای شفق برگزار شد.

این برنامه با اجرای محمد رضا حسینیان انجام شد و افرادی از جمله حسن سلطانی، رسالت بوذری، داریوش ارجمند، حجت الاسلام مهدی طباطبایی و حجت الاسلام شهاب مرادی در این برنامه به گفتگو پرداختند.

برنامه شب های روشن به تهیه کنندگی پیام ابراهیم پور  و با حمایت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در ماه مبارک رمضان هر شب ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه از شبکه دو سیما روی آنتن رفت.

در این برنامه مهدی آذرمکان مدیر گروه اجتماعی شبکه ۲ سیما، محسن حبیبی مدیر برنامه های معارفی شبکه دوم سیماو همچنین جمعی از افرادی که در طول اجرای برنامه شب های روشن در ایام ماه مبارک رمضان مهمان این برنامه بودند نیز حضور داشتند.

در این برنامه مهدی درویش زاده و یاسر داوودیان تیتراژ برنامه را اجرا کردند.

در پایان مراسم نیز از عوامل اصلی برنامه تجلیل به عمل آمد.

نظر شما