شناسهٔ خبر: 20204 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

ناصر چشم‌آذر برای چه فیلم‌هایی می‌نوازد؟

ناصر چشم‌آذر آهنگساز پیشکسوت کشورمان این روزها مراحل پایانی ساخت موسیقی برای فیلم «مجرد چهل ساله» به کارگردانی شاهین باباپور را پشت سر می‌گذارد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ناصر چشم‌آذر درباره آخرین فعالیت هایش در حوزه سینما گفت: این روزها مشغول ساخت موزیک و ترانه برای فیلم «مجرد چهل ساله» به کارگردانی شاهین باباپور هستم که در چند روز آینده به پایان خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه فیلم «مجرد چهل ساله» مضمونی اجتماعی دارد که به زبان طنز روایت می‌شود، بیان کرد: قرار است برزو ارجمند ترانه‌ای را برای این فیلم بخواند که کار ساخت موسیقی این کلیپ که در فیلم قرار دارد بر عهده من است.

آهنگساز فیلم «میکس» داریوش مهرجویی عنوان کرد: فیلم «کلاشینکف» به کارگردانی سعید سهیلی هم این روزها در حال اکران است که کار آهنگسازی این فیلم هم برعهده من بوده است. با خبر هستم که این فیلم در اکران عید فطر مورد توجه قرار گرفته و مردم از آن استقبال کردند.

«مجرد چهل ساله» عنوان فیلم تازه شاهین باباپور است که در فصل پاییز اکران می شود. این فیلم از مضمون کمدی برخوردار است و درون مایه اجتماعی دارد. «مجرد چهل ساله» داستان زندگي دکتري 40 ساله را روايت مي کند که در رشته خود تبحر و تخصص دارد، اما در زمينه ازدواج و انتخاب همسر دچار مشکل است.

ماهايا پطروسيان، مجيد صالحي، مهران غفوريان، سيروس گرجستاني، سحر ولدبيگي، امير نوري، رويا شريف، پوراندخت مهيمن، زويا امامي، ياس نوروزي، دانيال عبادي و برزو ارجمند بازيگران اصلي اين فيلم هستند.

ناصر چشم آذر از چهره های شناخته شده موسیقی است که فعالیت های مختلفی را در این زمینه انجام داده است. او آهنگسازی فیلم هایی چون «هامون» به کارگردانی داریوش مهرجویی، «قارچ سمی» به کارگردانی رسول ملاقلی پور و... را در کارنامه خود دارد.

نظر شما