شناسهٔ خبر: 20231 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«انقلاب زیبا» و «دردسرهای عظیم» به تلویزیون آمدند

دو سریال جدید به تلویزیون آمدند. «انقلاب زیبا» و «دردسرهای عظیم» دو سریالی است که ظاهار مسئولیت تلویزیون حساب ویژه‌ای روی آن باز کرده‌اند.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ پخش سریال «انقلاب زیبا» به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه کنندگی رامین عباسی‌زاده از امروز شنبه ۱۸ مرداد در شبکه یک سیما از ساعت ۲۲: ۱۵ آغاز می‌شود.

تا به حال بیش از ۸۰ درصد از کار تصویربرداری سریال در لوکیشن‌هایی مانند نظام آباد، بیمارستان پیامبران، ‌ دو منزل اصلی قصه در کامرانیه و شریعتی و... انجام شده و کار گروه در دو خانه آخر همچنان ادامه دارد.

تدوین همزمان سریال را امیر شیبان خاقانی برعهده دارد و موسیقی را نیز امیر توسلی می‌سازد. محمدرضا علیمردانی ترانه تیتراژ سریال را می‌خواند و در بخش‌هایی از مجموعه نیز دکلمه خوانی خواهد داشت.

آتیلا پسیانی، آزاده صمدی، فریبا کوثری، مجید مظفری، علیرضا کمالی، شقایق فراهانی، مجید واشقانی، نوش آفرین رحمانی، ماریه تهرانچی، فهیمه جلوخانی، کیان محمدی، غلامرضا صادقی، نیوشا مدبر و... در این سریال بازی دارند.

در خلاصه داستان این سریال به نویسندگی حامد عنقا آمده است: زیبا و حامد به تازگی ازدواج کرده‌اند و زندگی آرامی را سپری می‌کنند. طولی نمی‌کشد که بازگشت پدر زیبا از خارج پس از سال‌ها موجب یادآوری خاطره و ماجرای تلخی که سال‌ها قبل روی داده می‌شود. مسئله‌ای که خانواده‌ها را به مرز از هم پاشیدگی می‌رساند. در این میان اما ماجرای بزرگ‌تر و خطیرتری در پس این اتفاق جریان دارد که زندگی همه را تهدید می‌کند.

آغاز پخش مجموعه «دردسرهای عظیم» از شبکه سه سیما
مجموعه تلویزیونی «دردسرهای عظیم» کاری از گروه فیلم و سریال شبکه سه سیماست که پخش آن از شنبه ۲۵ مرداد ماه در این شبکه آغاز می‌شود و هر روز به جز پنجشنبه و جمعه‌ها ساعت ۲۰: ۴۵ ادامه می‌یابد.

در خلاصه داستان سریال آمده است: عطیف جوانی که رویای بازیگری را در سر می‌پروراند، ناخواسته درگیر ماجرای عجیب می‌شود که او را دچار دردسرهای فراوان کرده و مسیر زندگیش را دگرگون می‌کند.

مهدی هاشمی، جواد عزتی، مهران رجبی، امیرغفارمنش، اشکان اشتیاق، بهشاد شریفیان، محمد مهدی مطلبی،

پرستو گلستانی، مریم سعادت، الناز حبیبی، زهره فکور صبور، شهین تسلیمی، صفا آقاجانی گروه بازیگران این سریال را تشکیل می‌دهند.

سریال «دردسرهای عظیم» که نویسندگی آن را علیرضا کاظمی‌پور و سعید جلالی بر عهده داشته است دارای ۲۶قسمت ۴۰ دقیقه‌ای است و باز پخش آن ساعت ۱۴: ۳۰ روزبعد خواهد بود.

نظر شما