شناسهٔ خبر: 20296 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

فیلمبرداری فیلم هومن سیدی تمام شد

فیلمبرداری فیلم «اعترافات خطرناک ذهن من» به کارگردانی هومن سیدی در لوکیشنی در شهرک سینمای انقلاب و دفاع مقدس با حضور تمامی بازیگران این فیلم به پایان رسید.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ عصر روز جمعه 17 مرداد فیلمبرداری تازه ترین فیلم هومن سیدی با عنوان «اعترافات خطرناک ذهن من» در لوکشینی واقع در شهرک سینمای انقلاب و دفاع مقدس به پایان رسید.

این فیلم که فیلبرداری اش از یک ماه گذشته در تهران و ورامین آغاز شده بود بعد از سی و پنج جلسه فیلمبرداری در تهران به پایان رسید. رامبد جوان بازیگر سینما و تلویزیون مهمان ویژه این فیلم بود.

طبق برنامه ریزی های انجام شده قرار است، سارا آهنی با مشاوره هایده صفی‌یاری کار تدوین این فیلم را آغاز کند.

به تازگی و در روزهای پایانی فیلمبرداری این فیلم، محمد احسانی معاون حجت الله ایوبی رییس سازمان سینمایی از پشت صحنه این فیلم بازدید کرد.

نخستین اکران «اعترافات خطرناک ذهن من» در سی و سومین جشنواره فیلم فجر خواهد بود.

«اعترافات خطرناک ذهن من» سومین فیلم هومن سیدی در مقام کارگردان است. او پیش از این کارگردانی فیلم های «سیزده» و «آفریقا» را در کارنامه خود دارد. تهیه کنندگی این فیلم بر عهده جواد نوروزبیگی است.

سیامك صفرى، نگار جواهریان، عباس غزالى، امیر جعفری، رویا نونهالی، میترا حجار و چکامه چمن ماه در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

سیامک صفری از چهره های تئاتری است که نقش اول مرد فیلم هومن سیدی را بازی می‌کند و می‌توان گفت این اولین حضور جدی او در سینما است. او پیش از این در فیلم «ماهی ها عاشق می‌شوند» به کارگردانی علی رفیعی نقش کوتاهی را ایفا کرده بود.

داستان فیلم در یك ٢٤ ساعت مى گذرد و داستان مردى است كه در یك روز كامل هیچ چیزى را به یاد نمى آورد.

نظر شما