شناسهٔ خبر: 20358 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

370 مقاله به همایش «فلسفه تعلیم و تربیت در عمل» ارسال می‌شود

مدیر گروه فلسفه تعلیم و تربیت دانشگاه خوارزمی از دریافت 370 مقاله به همایش «فلسفه تعلیم و تربیت در عمل» گفت: سه سخنران اصلی این همایش از فیلسوفان خارجی هستند.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از فارس؛ یحیی قائدی مدیر گروه فلسفه تعلیم و تربیت دانشگاه خوارزمی درباره برپایی همایش فلسفه تعلیم و تربیت گفت: حدود 370 مقاله از سوی اساتید فلسفه به همایش رسیده که چکیده مقالات مورد بررسی قرار گرفته است بخشی از این مقالات نیز از سوی فیلسوفان خارجی ارائه شده است.

وی در ادامه افزود: در حال آماده سازی مقدمات حضور خارجی‌ها به همایش هستیم که از کشورهای روسیه، برزیل، سوئد و ... برای حضور در همایش دعوت شده‌اند، این تعداد هم مقاله برای همایش ارسال کردند و هم جزو کمیته داوران هستند.

قائدی یادآور شد: «ایزابلا ملون» از فرانسه، «ان تیل گرن» از سوئد، «جیم وان پارک» از کره جنوبی سخنرانان کلیدی همایش هستند. اعضای اصلی حوزه فلسفه تعلیم و تربیت در کشور نیز برای حضور در همایش دعوت خواهند شد البته در این همایش سعی داریم سخنران زیاد نداشته باشیم و بیشتر همایش به صورت پنل و میزگرد برگزار شود.

وی درباره زمان و مکان برپایی همایش گفت: 16 و 17 مهر ماه همایش فلسفه تعلیم و تربیت در پردیس دانشگاه خوارزمی در کرج برگزار می‌شود. از برنامه‌های جنبی این همایش کارگاه‌های پیش از همایش در تهران است.

قائدی درباره دیگر فعالیت‌های خود در حوزه فلسفه تعلیم و تربیت گفت: دو کارگاه در حال برپایی تربیت مربی فلسفه برای کودکان هم در فرهنگسرای فردوس و کانون رشد خلاق کرج طراحی کردیم که جلسات توجیهی این کارگاه‌ها برپا شده و این جلسات در فرهنگسرای فردوس چهارشنبه و پنج‌شنبه هر هفته و در کانون رشد خلاق نیز از همین هفته آغاز خواهد شد.

نظر شما