شناسهٔ خبر: 20475 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

مهناز افشار وگلزار دوباره با هم همبازی می‌شوند

کارگردان باسابقه تلویزیون از حضور دو ستاره سینما در مجموعه جدیدش خبر می‌دهد. محمدرضا گلزار و مهناز افشار که روزگاری همبازی و از امیدهای سینمای تجاری بودند از گزینه‌های حضور در این پروژه هستند.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از بانی فیلم؛ بیژن بیرنگ نویسنده و کارگردان تلویزیون در مورد آغاز پروژه جدید خود به سوره سینما گفت: هنوز مشغول رفع مشکلات دکور و به اتمام رساندن مراحل پایانی آن هستیم که در شهرک سینمایی غزالی ادامه دارد و پس از اتمام این جریان مجموعه را اول مهر ماه کلید خواهیم زد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه هنوز گروه بازیگران این فیلم تکمیل نشده است ادامه داد: حضور محمدرضا گلزار، مهناز افشار و مهرانه مهین ترابی در این سریال قطعی شده و در حال حاضر مشغول مذاکره با هنرمندان دیگری هستیم که در روزهای آتی این اتفاق بصورت قطعی خواهد افتاد و فهرست بازیگران کامل می‌شود.

بیرنگ با اشاره به اینکه جنس کمدی من با آثار دیگر این حوزه متفاوت است افزود: این جنس کار بیشتر در دکور اتفاق میافتد و تمام لوکیشنهای ما از جمله خیابان و رستوران و مکان های دیگر در دکورهای شهرک غزالی است و امیدوارم پس از حدود دو سال بتوانیم کار خوبی را تولید کنیم.

بیژن بیرنگ مجموعه‌های «محله برو بیا»، «محله بهداشت»، «همسران»، «خانه سبز» و … را کارگردانی کرده است.

نظر شما