شناسهٔ خبر: 20512 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

راه‌اندازی 6 کمیسیون دانشگاهی درباره مد و لباس

دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس از ایجاد 6 کمیسیون تخصصی زیرنظر شورای راهبردی علمی و دانشگاهی کارگروه ساماندهی مد و لباس خبر داد که تمام اعضای این کمیسیون ها از اساتید فعال دانشگاه ها تشکیل می شوند.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ حمید قبادی گفت: شورای راهبردی علمی و دانشگاهی کارگروه ساماندهی مد و لباس که با حضور اساتید فعال دانشگاه ها تشکیل شده است و تمام دانشگاه ها دراین شورا نمایندگانی دارند در جلسه گذشته خود تصمیم گیری کردند که ۶ کمیسیون تخصصی دانشگاهی زیر نظر این شورا تشکیل شود. 

وی ادامه داد: برخی از این کمیسیون ها عبارتند از کمیسیون آموزش و پژوهش که مهتمرین هدف آن، تدوین، اصلاح و پیشنهاد سرفصل ها و منابع و مقاطع تحصیلی است و در واقع مسائل مرتبط  آموزش را پیگیری خواهد کرد.

دبیرکارگروه ساماندهی مد و لباس گفت: کمیسیون چاپ و نشر یکی دیگر از کمیسیون هایی است که زیر نظر شورای راهبردی شکل گرفته و پیرامون انتشار مقالات، تهیه کتب فعالیت خواهد داشت و در واقع  به نوعی در حوزه چاپ و نشر دانشگاهی فعال خواهد شد. 

وی ادامه داد: کمیسیون تولید و فروش، کمیسیون صنعت و دانشگاه و کمیسیون بین الملل که مباحث توسعه فعالیت های بین المللی دانشگاه‎‌ها را دنبال می کند از دیگر کمیسیون هایی است که تشکیل شده و از اوایل شهریور ماه جلسات آنها تشکیل خواهد شد.

نظر شما