شناسهٔ خبر: 20520 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

گزارشی از دوره جدید فعالیتهای آموزشی و همکاریهای فرهنگی بنیاد فردید ارائه می شود

همزمان با بیستمین سالگرد دکتر سیداحمد فردید، بنیاد حکمی و فلسفی دکتر فردید طی برگزاری نشستی خبری، ضمن تجلیل از مقام حکمی آن سعید فقید، گزارشی از دوره جدید فعالیتهای آموزشی و همکاریهای فرهنگی فعلی و آتی خود را اعلام می دارد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر، همزمان با بیستمین سالروز درگذشت فیلسوف و متفکر فقید دکتر سیداحمد فردید، دست اندرکاران بنیاد حکمی و فلسفی دکتر فردید و مرکز مطالعات فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران طی نشستی خبری، ضمن تجلیل از مقام حکمی آن سعید فقید، گزارشی از دوره جدید فعالیتهای آموزشی و همکاریهای فرهنگی فعلی و آتی خود را اعلام می دارند و آماده پاسخگویی به پرسشهای خبرنگاران هستند.

این جلسه امروز شنبه ۲۵ مردادماه از ساعت ۱۷ الی ۱۹ در سالن اجتماعات مرکز مطالعات سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران بر پاست.

در این نشست اعضای هیئت علمی بنیاد محمد رجبی رئیس کتابخانه مجلس شورای اسلامی، دکتر رضا سلیمان حشمت استاد دانشگاه علامه طباطبایی نیز حاضر خواهند بود و از همکاریهای علمی و آموزشی عضو دیگر شورا، دکتر مختار علیزاده معاون پژوهشی فرهنگستان هنر نیز قدردانی و برای وی آرزوی سلامت خواهد شد.

بنیاد حکمی و فلسفی دکتر فردید در خیابان انقلاب، بین تقاطع ولی عصر(عج) و فلسطین، خیابان شهید برادران مظفر شمالی، بن بست مهربان، پلاک ۲ واقع است و علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره های ۶۶۴۰۳۷۳۰- ۶۶۴۸۸۵۶۶ تماس بگیرند.

نظر شما