شناسهٔ خبر: 20543 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

امین تارخ به «گاهی به پشت سر نگاه کن» پیوست

سریال «گاهی به پشت سر نگاه کن» به کارگردانی مازیار میری و تهیه‌کنندگی رضا انصاریان به تازگی با حضور امین تارخ مقابل دوربین تصویربرداری خود را ادامه می‌دهد

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛  این سریال که در 30 قسمت 40 دقیقه‌ای برای پخش در نیمه دوم سال تولید می‌شود، اول تیر در لوکیشن محضر اسناد رسمی واقع در تقاطع خیابان ولیعصر و مطهری کلید خورد.

عوامل اکنون در کارخانه مگاموتور هستند و تا دو هفته دیگر در این لوکیشن باقی خواهند ماند. محمدرضا موئینی نیز همزمان تدوین تصاویر ضبط شده را پیگیری می‌کند.

«گاهی به پشت سر نگاه کن» یک ملودرام خانوادگی است که با محوریت موضوعی حمایت از تولیدات داخلی و اعتماد به نخبگان جوان ایرانی و توجه ویژه به سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی جلوی دوربین رفته است.

فیلمنامه این سریال به قلم محمود محمد سلطانی و مسعود کرمی نوشته شده و امین تارخ و محمد متوسلانی نقش شخصیت‌های اصلی آن یعنی جلال و احتشام را بازی می‌کنند.

هدایت هاشمی، الیکا عبدالرزاقی، بهاره کیان افشار، سعید چنگیزیان، شبنم مقدمی، حمید ابراهیمی، میلاد رحیمی، امیر کربلایی‌زاده، مسعود سخایی و نگار حسن زاده از دیگران بازیگران «گاهی به پشت سر نگاه کن» هستند.

این سریال کاری از گروه مجموعه‌های تلویزیونی شبکه دو سیما است و از دیگر عوامل آن می‌توان به مریم هژیروند برنامه ریز و دستیار اول کارگردان، افشین هاشمی انتخاب بازیگر، ندا قائدی منشی صحنه، فریبرز سیگارودی مدیر تصویربرداری، محمدرضا موئینی تدوینگر، رامین آشوری طراح صحنه، اردوان همایون فر مدیر صحنه، مرجان گلزار طراح لباس، مهدیه اعرابی طراح گریم، ساسان نخعی صدابردار، منصور غضنفری مدیر تولید و سید جواد لاجوردی مدیر تدارکات اشاره کرد.

نظر شما