شناسهٔ خبر: 20553 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

کارگردان «کلاه پهلوی» سریالی که آرزویش را داشت می سازد

سیدضیاءالدین دری از همکاری تازه خود با تلویزیون این بار در شبکه سه سیما خبر داد و اعلام کرد ساخت این سریال جدید آرزو و ایده‌آل او است.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ سیدضیاءالدین دری فیلمنامه‌نویس و کارگردان سینما و تلویزیون د درباره تازه‌ترین همکاری خود با تلویزیون اظهار کرد: در حال حاضر مذاکراتی با شبکه سه سیما برای کار تازه‌ام صورت گرفته که ذکر جزئیات بیشتر را تا حصول نتیجه قطعی به تعویق می‌اندازم.

ضرورت پژوهش برای سریال جدید

وی افزود: من یک برنامه بلندمدت دارم و باید دید در آینده چه خواهد شد. تنها بگویم این کار جدید از روال کارهای قبلی من دور است و فضای دیگری دارد. از این رو بحث پژوهش و تحقیق برای آن ضروری است و پروسه درازمدتی را به خود اختصاص می‌دهد.

کارگردانی این سریال جزو آرزوهای من است

کارگردان «کلاه پهلوی» یادآور شد: این سریال کار خوبی است که دوستش دارم و می‌خواهم آن را بسازم. در واقع کارگردانی آن جزو آرزوهای من است. قطعا وقتی مرحله پژوهش این سریال آغاز شود، مراحل اداری آن نیز با سرعت بیشتری طی می‌شود.

دری این سریال تازه را اثری ایده‌آل برای ساخت معرفی و تصریح کرد: چیزی نمانده تا به مرحله تحقیق و پژوهش این کار برسیم.

فیلمنامه را خودم می‌نویسم

وی در پاسخ به اینکه آیا متن سریال جدیدش را خودش می‌نویسد یا خیر؟ گفت: نویسنده این کار خودم خواهم بود. البته کار دیگری هم به من پیشنهاد شده که مشغول مطالعه آن هستم و ممکن است کار جدیدم با فیلمنامه خودم نباشد. ضمن اینکه کار دیگری هم به سیاق آثار دیگرم در دست دارم که  چندان از آثار قبلی‌ام دور نیست و تکلیف آن هم، عن قریب معین می‌شود.

کارگردان «کیف انگلیسی» در پایان گفت: دوستان در شبکه سه محبت کردند و خبر کار تازه‌ام را اعلام کردند. این موضوع نشان‌دهنده جدیت آنها برای این همکاری است و من هم شایق هستم تا این همکاری صورت بگیرد.

نظر شما