شناسهٔ خبر: 20599 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

نشست «انحطاط و اقتصاد؛ اقتصاد توسعه نیافتگی» برگزار می‎شود

نشست «انحطاط و اقتصاد؛ اقتصاد توسعه‌نیافتگی» با سخنرانی علی سرزعیم در پژوهشکده مطالعات فرهنگی روایت برگزار می‎شود.

فرهنگ امروز: گروه پژوهشی فلسفه و فرهنگ پژوهشکده مطالعات فرهنگی روایت در نظر دارد، سلسله نشست‌ها و جلسات ماهانه‌ای را ذیل دو عنوان کلی «یک مفهوم و چند رویکرد» و«فلسفه و فرهنگ» برگزار نماید که نخستین جلسه‌ی آن با موضوع انحطاط و اقتصاد؛ اقتصاد توسعه‌نیافتگی با سخنرانی جناب آقای دکتر علی سرزعیم (دانش‌آموخته سیستم‌های اقتصادی ـ اجتماعی و دکترای اقتصاد)، روز چهار‌شنبه ۲۹ مرداد ماه ساعت ۱۸ در محل پژوهشکده مطالعات فرهنگی روایت برگزار خواهد شد. این پژوهشکده که در مرحله اخذ مجوز از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری قرار دارد، با سه گروه تخصصیِ: تاریخ فرهنگی، فلسفه و فرهنگ و معماری و فرهنگ، فعالیت آزمایشی خود را آغاز کرده است. شایان ذکر است محتوای جلسات به انضمام ترجمه چند مقاله مرتبط با موضوع نشست در قالب کتابچه‌هایی تخصصی منتشر خواهد شد.

نشست‌های بعدی گروه فلسفه و فرهنگ با عناوین: انحطاط و سیاست؛ بررسی نظریه انحطاط با سخنرانی خانم دکتر الهه ابوالحسنی و فلسفه‌ی فرهنگ: خاستگاه‌ها و افق‌های پیش رو، با سخنرانی خانم فاطمه طارمی‌راد به ترتیب در روزهای چهارشنبه ۱۲ شهریور و چهارشنبه ۲۶ شهریورماه جاری ساعت ۱۷ برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۶۶۴۳۵۴۲۳ و ۶۶۴۰۰۳۹۳ تماس حاصل فرمایند. نشانی پژوهشکده (محل برگزاری جلسات) به شرح زیر می‌باشد: میدان انقلاب اسلامی، ابتدای خیابان کارگر شمالی، کوچه ادوارد براون، پلاک ۱۲، کانون فرهنگ، ادب و اندیشه، تالار شهید آوینی.

نظر شما