شناسهٔ خبر: 20641 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

هشتمین جشنواره سراسری طنز سوره به ایستگاه آخر می‌رسد

هشتمین جشنواره سراسری طنز سوره امروز با معرفی برگزیدگان خود در هشت رشته به کار خود پایان خواهد داد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ هشتمین جشنواره سراسری طنز سوره عصر امروز در تالار سوره حوزه هنری به کار خود پایان خواهد داد.

در این مراسم که با حضور طنز‌پردازان رشته‌های مختلف هنری و با اجرای علیرضا خمسه برگزار خواهد شد، طنزپردازان برتر در رشته‌های شعر، داستان کوتاه، مقاله، نثر، عکس، فیلم کوتاه، استندآپ کمدی و نمایش معرفی خواهند شد.

در این دوره از جشنواره ۲۵۸۰  اثر در ۸ رشته به دبیرخانه رسید این تعداد از سوی ۷۲۰ نفر واصل شد، ۲هزار و ۲۰۷ اثر در بخش آزاد و ۳۷۴  اثر در مجموع در بخش ویژه الگوی خانواده و ایران ۱۴۰۴ دریافت شد و در نهایت نیز ۷۸ اثر از ۶۶ طنزپرداز به دبیرخانه رسید که شامل ۷ داستان کوتاه، ۸ شعر، ۲۲ عکس، ۱۶ فیلم کوتاه،‌۱۰ مقاله، ۹ نثر و ۶ نمایش است.

امروز همچنین در آخرین روز از هشتمین جشنواره سراسری طنز سوره کارگاه نثر طنز با حضور اسماعیل امینی و از ساعت ۱۱ در سالن امیر‌حسین فردی حوزه هنری و کارگاه داستان نویسی طنز نیز با حضور حسین یعقوبی در همین ساعت در تالار اوستای حوزه هنری برپا می‌شود. همچنین نمایشگاه عکس منتخبان حاضر در این دوره از جشنواه نیز امروز و در آخرین روز برپایی خود  از ساعت ۹ الی ۱۸ در گالری سوره حوزه هنری میزبان علاقه‌مندان است.

مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره سراسری طنز سوره ساعت ۱۸ امروز آغاز می‌شود.

نظر شما