شناسهٔ خبر: 20656 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

بازی «وروجک‌»ها در تهران آغاز شد

فیلم برداری فیلم سینمایی «وروجک‌ها» به کارگردانی فرزاد اژدری هفته گذشته در منطقه تهران پارس تهران آغاز شد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از فارس؛ هفته گذشته ابراهیم فروزش کارگردان سینمای کودک و نوجوان با حضور در سر صحنه این فیلم و گفتن صدا،دوربین، حرکت اولین پلان این فیلم کلید زد.

وی با ابراز خوشحالی از تولید اثار برای کودک و نوجوان سرزمینمان گفت:کار برای کودک و نوجوان ارزشمند ،قابل احترام و در عین حال جذاب و سخت است.

برای این گروه آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم این کار همچون ساخته‌های قبلی اقای اژدری به رونق سینمای کودک و نوجوان بیفزاید.

«وروجک‌ها» یک فیلم سینمایی با موضوع کودک است که داستان آن درباره خواهر و برادری به نام‌های ساینا و سینا است که پدر و مادرشان را با رفتار‌های ناشایست و نادرست به ستوه اورده‌اند. یک روز صبح که از خواب بیدار می‌شوند می‌فهمند که پدر و مادرشان ناپدید شده اند.ساینا و سینا قدم در راهی میگذارند که مشکلات عجیب و غریبی انتظارشان را میکشد.

علیرضا خمسه ،سیما تیرانداز،طوفان مهردادیان و ... بازیگران این فیلم می‌باشند. ساینا اژدری،کیمیا حسینی،ایلیا مجیدی،آرتین پشنگ،روژان تقی زاده،عسل مردی،امیرعلی خانی،آرش ادیبی...بازیگران کودک این فیلم هستند.

عوامل این فیلم عبارتند از:نویسنده و کارگردان: فرزاد اژدری، تهیه کننده : مهدی احمدی،مدیر تولید:جعفر گودرزی ، مشاور فیلنامه:مجید رضابالا، مدیر فیلم برداری:مجتبی رحیمی،طراح صحنه و لباس:سحر گوران ، طراح چهره پردازی:حسین یزدی، صداگذاری و تدوین :حامد رضی،صدابردار:بهروز عابدینی ، جلوه های ویژه:امیر سحرخیز ،اهنگساز:امیرسعید امیر اصلانی،دستیار اول کارگردان و برنامه ریز:مجتبی طاهرخانی،منشی صحنه:مریم باجی ،مدیر تدارکات:عباس خدادادی،عکاس و تصویر بردار پشت صحنه:مهدی حیدری،شاعر:ساغر مختاری،دستیار اول فیلم بردار:فرهاد خمسه،دستیار دوم کارگردان:محسن عذیری،بازیگردان بازیگران کودک:الهام مشتاقی ،دستیار تدارکات:علی بیگلری،دستیار صحنه و لباس:مریم غفرانی،چهره پردازان:سایه غلامی ،پرهام کاکویی مسوول دوربین :ارش موسوی ،گروه فیلم برداری :حامد موسوی داوود رهنما، گروه صحنه و لباس:ایمان نعیم آبادی ،عرفان گودرزی،پذیرایی:حسین ثنایی فر

وروجک ها سومین کار بلند سینمایی فرزاد اژدری پس از فیلم های سلام بر فرشتگان و عملیات مهدکودک است که برای حضور در جشنواره فیلم کودک و نوجوان آماده می شود

نظر شما