شناسهٔ خبر: 20688 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

جدول گرایش‎های سیاسی روسای دانشگاه‌ها در «رمز عبور» پنجم

پنجمین شماره نشریه «رمز عبور» با پرونده‌ ویژه «وزیران سایه در دانشگاه» منتشر شد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ در این نشریه که به موضوعات مرتبط با حوزه آموزش عالی کشور و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اختصاص پیدا کرده، پرونده و گزارش‌های ویژه‌ای در ارتباط با دانشگاه‌های کشور‌، روسای تغییریافته دانشگاه‌ها در دولت یازدهم و جدول گرایشات سیاسی آنها، دانشگاه تراز انقلاب اسلامی از نگاه مقام معظم رهبری، رفتارهای سیاسی جریان فتنه در دانشگاه‌ها و بررسی حوادث سالهای ۷۸ ، ۸۲ و ۸۸ ، عملکرد دولتهای یازدهم، اصلاحات، سازندگی و نهم و دهم در آموزش عالی و...  به چشم می‌خورد.

مصاحبه اختصاصی با کامران دانشجو، منصور کبگانیان، محمد مهدی زاهدی، محمد سلیمانی، محمدحسین یادگاری، اصغر زارعی، حسن مسلمی نائینی، عبدالرسول پورعباس و... با عناوینی چون «آیا وزارت علوم توسط جریانات تندروی سیاسی اداره می‌شود؟»، «جریان فتنه اگر باز گردد جامعه دانشگاهی و جریان انقلابی را پای میز محاکمه می‌کشاند»، «بازگشت ۱۴۰ متهم امنیتی به دانشگاه‌ها»، «ریشه فتنه ۷۸ را باید در بورس‌های انگلیس دوران هاشمی پیدا کرد» ، «عناصر پشت پرده کلید فتنه جدید را زده اند»، «اداره وزارت علوم توسط وزیر و معاونین سایه» و... از دیگر مطالب این شماره «رمز عبور» است.

این ویژه‌نامه همچنین کتابی با عنوان «جنگ ۳۳ روزه؛ غافلگیری در تموز» را به قلم نویسنده مطرح فرانسوی ضمیمه خود دارد.

کاوه اشتهاردی صاحب امتیاز و مدیر مسئول «رمز عبور» و محمدحسن روزی‌طلب سردبیر این نشریه است. «رمز عبور» علاوه بر فروش در کیوسکهای منتخب مطبوعاتی در تهران و شهرستان‌ها ، در آدرس اینترنتی  ramzeobour.ir نیز در دسترس علاقمندان است.

نظر شما