شناسهٔ خبر: 20695 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

ظرفیت پذیرش مهندسی فناوری اعلام شد

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت ثبت نام در پذیرش دوره مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه‌ای دانشگاه علمی ـ کاربردی خبر داد و گفت: ظرفیت پذیرش 178 هزار نفر است.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ دکتر حسین توکلی افزود: مهلت ثبت نام در پذیرش دوره مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) «حضوری» و «آموزش‌های خاص - حین‌کار غیرحضوری» نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی مهرماه ۹۳ تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۳۰ مرداد تمدید شد.

وی افزود: آن دسته از متقاضيان ثبت‌نام در پذیرش این دوره كه تاکنون موفق به ثبت نام نشده‌اند و يا نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کرده ولي تاكنون موفق به مشاهده و ويرايش اطلاعات ثبت‌نامي خود نشده‌اند، می توانند تا مهلت اعلام شده نسبت به ثبت‌نام و ويرايش اطلاعات خود اقدام کنند.

توکلی اظهار داشت: اين تاريخ به هيچ عنوان قابل تمديد نیست.

وی با اشاره به میزان ظرفیت و تعداد شرکت کنندگان در این دوره گفت: ظرفیت پذیرش ۱۷۸ هزار و ۴۴۵ نفر است که تاکنون ۸۹ هزار و ۵۱۶ نفر در این دوره ثبت نام کرده اند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور یادآور شد: ظرفیت پذیرش به ترتیب در چهار گروه آموزشی شامل صنعت ۶۳ هزار و ۴۰۰ نفر، کشاورزی ۱۰ هزار و ۷۷۵ نفر، مدیریت و خدمات اجتماعی ۶۸ هزار و ۳۰۰ نفر ، فرهنگ و هنر ۳۵ هزار و ۸۸۰ نفر است.

نظر شما