شناسهٔ خبر: 20739 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

نمایشگاه کتاب‌های تخصصی هنر در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود

نمایشگاه کتاب‌های تخصصی هنر از 29 مرداد در گالری شماره یک فرهنگسرای نیاوران برپا می‌شود.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ نمایشگاه تخصصی کتاب‌های هنر طبق روال سال‌های گذشته با توجه به استقبال فراوان علاقه‌مندان، امسال نیز  توسط انتشارات ویژه نشر با همکاری فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.

کتاب‌های عرضه شده در نمایشگاه مورد نظر در حوزه موضوعات سینما، تئاتر، دکوراسیون، معماری، طراحی لباس، صنایع دستی، گرافیک، نقاشی، آشپزی، معماری، و سایر رشته‌­های هنر است.

این کتاب‌ها آخرین آثار منتشرشده توسط ناشران بزرگ جهان و چاپ 2014 و قبل از آن هستند. کتابهای ناشرانی چون Rockport & Rotovition, Phidan ,Routledge, Antique Collectors' Club ,Acc در این نمایشگاه خواهد شد. «شاهنامه شاه طهماسبی» که توسط موزه متروپلیتن و شرکت انتشارات ویژه نشر در اسپانیا چاپ شده است نیز در این نمایشگاه عرضه خواهد شد. از دیگر کتاب‌‌ها می‌توان به منطق الطیر (انگلیسی زبان)، ایران مدرن، اطلسهای معماری، انواع کتابهای دکوراسیون و آموزش صنایع دستی و طراحی لباس و آشپزی و ... اشاره کرد.

بیش از 3 هزار عنوان کتاب در این نمایشگاه وجود دارد که با تخفیف در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد. فهرست کامل کتاب‌ها نیز در سایت www.vijehnashr.com درج شده است.

گالری 1 فرهنگسرای نیاوران از 29 مرداد تا 8 شهریور از ساعت 10 صبح میزبان علاقه مندان به کتاب های تخصصی هنر است.

نظر شما