شناسهٔ خبر: 20865 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

کارگردان «خسته نباشید»، «در این مکان آشغال نریزید» را می‌سازد

محسن قرایی‌مقدم کارگردان جوان سینمای ایران از نگارش فیلمنامه تازه‌اش با نام موقت «در این مکان آشغال نریزید» خبر داد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ محسن قرایی‌مقدم کارگردان جوان سینمای ایران درباره فعالیت های تازه اش گفت: طرح فیلمنامه‌ای با نام «در این مکان آشغال نریزید» را آماده دارم و به زودی نگارش فیلمنامه آن را آغاز خواهم کرد. عنوانی که برای فیلمنامه در نظر گرفتم موقت است و به زودی نام نهایی آن را انتخاب خواهم کرد.

وی ادامه داد: با برنامه ریزی های انجام شده تا اواخر شهریور ماه سال جاری کار نگارش فیلمنامه به پایان خواهد رسید و از اوایل فصل پاییز کار پیش‌تولید آغاز می‌‌شود.

کارگردان فیلم «خسته نباشید» درباره دومین حضور جهانی اولین ساخته اش در جشنواره کامبوج عنوان کرد: فیلم «خسته نباشید» به تازگی در جشنواره فیلم کامبوج پذیرفته شده است. پیش از این فیلم در لندن برای مخاطبان جهانی اکران شد و مورد استقبال آن ها قرار گرفت. فکر می‌کنم فیلم «خسته نباشید» در جشنواره کامبوج هم مورد توجه قرار بگیرد.

قرایی در پاسخ به این که ارزیابی اش از حضور نمایندگان سینمای ایران در جشنواره های جهانی چگونه است؟ تصریح کرد: من اطلاع دقیقی ندارم که طی ماه های اخیر چه فیلم هایی به عنوان نمایندگان سینمای ایران در جشنواره های مختلف جهانی حضور داشتند، اما معتقدم که حضور نمایندگان مختلفی از سینمای ایران در جشنواره های جهانی باعث رشد و اعتلای سینمای ایران خواهد شد.

کارگردان فیلم «خسته نباشید» در مورد توزیع نشدن نسخه نمایش خانگی این فیلم بعد از گذشت چند ماه از اکرانش گفت: طی صحبت هایی که با پخش‌کننده فیلم داشتیم قرار است به زودی این اتفاق بیفتد و طی دو هفته آینده قرار است این فیلم در شبکه نمایش خانگی توزیع شود.  

«خسته نباشید» عنوان اولین فیلم بلند محسن قرایی‌مقدم در مقام کارگردان است که این فیلم در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر در بخش مسابقه فیلم های اول حضور داشت که مورد توجه اهالی رسانه و مخاطبان قرار گرفت.

این فیلم به تازگی در جشنواره کامبوج پذیرفته شده است و محصول حوزه هنری است.

«خسته نباشید» پیش از این از جشنواره ایرانیان لندن جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران و از جشنواره بین‌المللی سویف لندن جایزه بهترین فیلم بلند را دریافت کرده است.

این فیلم روایتگر بخشی از داستان زوجی جهانگرد است که درگیر اختلافاتی با یکدیگر می‌شوند، آنها در میانه سفر خود در ایران با موسسه جهانگردی طرف قراردادشان به مشکل برمی‌خورند. مرتضی، مستخدم اخراجی هتلی که زوج جهانگرد در آن سکونت دارند به کمک پسرعمویش حسین برای آن‌ها نقشه‌ای می‌کشد.

جلال فاطمی، غوغا بیات، حسام محمودی، فرزاد باقری در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

نظر شما