شناسهٔ خبر: 20866 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«ملبورن» مسافر ونیز می‌شود

به گفته جواد نوروزبیگی تهیه‌کننده فیلم «ملبورن»، اولین ساخته نیما جاویدی اوایل پاییز امسال روی پرده می‌رود.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ جواد نوروزبیگی تهیه‌کننده «ملبورن» به کارگردانی نیما جاویدی درباره آخرین وضعیت اکران این فیلم گفت: به تازگی پروانه نمایش فیلم صادر شده است و با پخش‌کننده وارد مذاکره شدیم که بتوانیم هرچه زودتر این فیلم را اکران کنیم.

وی ادامه داد: نظرم این است که بتوانم فیلم را در مقطع کنونی اکران کنم اما مناسبات اکران از پیچیدگی های خاصی برخوردار است و با این اوصاف احتمال می‌دهم که اوایل فصل پاییز نوبت اکران به ما برسد.

نوروزبیگی درباره این موضوع که آیا این فیلم در اکران عمومی مورد استقبال مخاطبان واقع خواهد شد، گفت: در زمان سی و دومین جشنواره فیلم فجر با بازخوردهای متفاوتی مواجه شدیم و باید منتظر زمان اکران فیلم بمانیم، امیدوارم که مردم از این فیلم استقبال کنند.

تهیه‌کننده فیلم «ملبورن» یادآورشد: این فیلم به تازگی در یکی از بخش های جشنواره فیلم ونیز پذیرفته شده است و هفته آینده (6 شهریور) به همراه نیما جاویدی عازم کشور ایتالیا هستیم تا در این فستیوال شرکت کنیم.   

فیلم سینمایی «ملبورن» به نویسندگی و کارگردانی نیما جاویدی اولین فیلم سینمایی بلند وی است که مضمونی اجتماعی دارد. این فیلم قصه یک زوج جوان است که می خواهند از کشور مهاجرت کنند و مقصد آن ها کشور استرالیا و شهر ملبورن است اما قبل از سفر اسیر ماجراهایی می شوند...

در این فیلم سینمایی بازیگرانی چون مانی حقیقی، پیمان معادی، نگار جواهریان، روشنک گرامی، الهام کردا، ویدا جوان، پرستو مقدم حضور دارند و علی سرابی نیز به عنوان بازیگردان در این پروژه حضور داشته است.

پخش این فیلم بر عهده دفتر رسانه فیلمسازان مولود به سرپرستی حبیب اسماعیلی است. این فیلم در سی و دومین جشنواره فیلم فجر در بخش نگاه نو حضور داشت.

برچسب‌ها:

نظر شما