شناسهٔ خبر: 20873 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

مصطفی رحماندوست برای هر روز بچه‌ها یک داستان نوشت

مصطفی‌ رحماندوست گفت: در حال حاضر در حال نوشتن کتابی با 365 قصه هستم که خانواده‌ها با استفاده از آن برای کودکان‌شان قصه‌گویی کنند.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از ایسنا؛ این نویسنده ادبیات کودک و نوجوان گفت: این کتاب نیز مانند دیگر کتابم با عنوان «قصه‌های مثل‌ها»ست که مجموعه‌ای شامل 365 قصه از 365 ضرب‌المثل برای 365 شب سال است و برای نوجوانان نوشته شده، با این تفاوت که جامعه هدف کتاب جدید کودکان هستند.

او ادامه داد: مجموعه‌ «قصه‌های مثل‌ها» چهار سال پیش منتشر شده که به چاپ هفتم و هشتم نیز رسیده و استقبال مردم از آن بسیار خوب بوده است.

رحماندوست گفت: امیدوارم این مجموعه قصه‌ نیز که برای کودکان در حال نوشتن آن هستم، باز هم با استقبال خوبی از سوی مردم همراه شود.

او در پاسخ به این سوال که آیا تغییر دولت تاثیری در کار وی داشته یا خیر گفت: در گذشته هم در کار ما مشکلی نبود و در حال حاضر هم مشکلی وجود ندارد. اما اگر حمایت‌ها از سوی دولت بیش‌تر شود کار برای ما آسان‌تر می‌شود. به‌خصوص نویسنده‌هایی که اوایل کارشان است اگر با بی‌مهری‌هایی روبه‌رو شوند در ادامه راه کاری آن‌ها تاثیر می‌گذارد.

او عنوان کرد: امیدوارم اتفاقات خوبی در زمینه کتاب و کتاب‌خوانی بیفتد به نحوی که هر روز شاهد این باشیم که بچه‌های ما بیشتر کتاب می‌خوانند و بیش از پیش با آن مانوس هستند.

آخرین آثار مصطفی رحماندوست «بازی با انگشتان» و مجموعه هفت‌جلدی «هیچستان» است که در اردیبهشت‌ماه سال جاری برای اولین‌بار در نمایشگاه کتاب تهران عرضه شد.

نظر شما