شناسهٔ خبر: 20888 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«ایران برگر» جوزانی تا آخر هفته کلید می‌خورد

فیلم سینمایی «ایران برگر» با حضور علی نصیریان و محسن تنابنده و احمد مهرانفر از چند روز آینده در تهران کلید می‌خورد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نفل از تسنیم؛ پروانه ساخت «ایران برگر» به تهیه کنندگی مرتضی شایسته و فتح الله جعفری جوزانی مدتی است که از سوی اداره نظارت و ارزشیابی صادر شده است. فیلمی که در ابتدا «چگونه آموختیم  پیتزا بخوریم و خوشبخت باشیم» نام داشت.

جوزانی قصد دارد تا پس از انتخاب سه بازیگر باقی مانده خود، فیلم سینمایی «ایران برگر» را تا آخر هفته در یکی از روستاهای اطراف تهران کلید بزند.

این فیلم پربازیگر که قرار است بیش از ۳۰ هنرمند در آن ایفای نقش کنند حدود ۴۳ جلسه فیلمبرداری دارد و تا دو ماه آینده تصویربرداری می‌شود.

تا به امروز حضور علی نصیریان (امرالله خان)، محسن تنابنده (فتح‌الله خان)، احمد مهران‌فر(رهام)، حمید گودرزی (سهراب)، گوهر خیراندیش (ننه نبات)، فریبا متخصص(ننه حیات)، سحر جعفری جوزانی(ماهگل)، سیاوش چراغی‌پور(آقای مشاور)، هادی کاظمی، اکبر رحمتی، هاشم روحانی، میرطاهر مظلومی، در این فیلم قطعی شده است.

طرح «ایران برگر» متعلق به جوزانی است که فیلمنامه آن توسط محمدهادی کریمی و مسعود جعفری جوزانی به طور مشترک نوشته شده است. این فیلم یک کمدی شلوغ است که داستانش در فضای معاصر روایت می‌شو و داستان امرالله خان  و فتح الله خان است که بر سر انتخابات شوراها در یک روستا با هم رقابت می‌کنند.

این جدیدترین فعالیت مسعود جعفری‌جوزانی فیلمساز کهنه کار سینمای ایران بعد از ۱۶ سال است.

نظر شما