شناسهٔ خبر: 20900 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«اعترافات ذهن خطرناک من» به صدا رسید

جواد نوروزبیگی ضمن اعلام خبر انجام مذاکره برای ساخت موسیقی متن فیلم «تابو» گفت: صداگذاری فیلم «اعترافات ذهن خطرناک من» توسط مهران ملکوتی آغاز شده است.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از فارس؛جواد نوروزبیگی تهیه کننده سینمای ایران درباره روند تولید فیلم سینمایی «اعترافات ذهن خطرناک من» به کارگردانی هومن سیدی گفت: تدوین این فیلم سینمایی توسط سارا آهنی تمام شده و صداگذاری آن توسط مهران ملکوتی آغاز شده است.

وی همچنین درباره فیلم «تابو» به کارگردانی خسرو معصومی که تهیه کنندگی آن را به عهده دارد گفت: این فیلم در مرحله صداگذاری توسط امیر حسین قاسمی است و برای ساخت موسیقی آن در حال انجام مذاکره هستیم.

«اعترافات ذهن خطرناک من» در یک 24 ساعت روایت می‌شود و درباره مردی است که یک روز کامل هیچ چیزی را به یاد نمی‌آورد.

تهیه کننده فیلم سینمایی «پاسگاه» افزود: در حال انجام مذاکراتی برای ساخت این فیلم به کارگردانی ژرژ هاشم زاده، با مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی جهت حمایت مالی این مرکز هستیم.

هر دو فیلم برای شرکت در سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر اماده می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم «تابو» نیز آمده است: سالار یکی از ملاکین بانفوذ منطقه‌ی هزارجریب، در آرزوی فرزند تصمیم می‌گیرد برای چهارمین بار ازدواج کند. آق‌عمو که معتاد به مواد مخدر است و در گاوداری صالح مشغول به کار است، می‌پذیرد در ازای پرداخت بدهی‌ای که به صالح دارد، دخترش را به عقد برادرش سالار در بیاورد. بهار که از قبل دل در گروی کسری داشته، در مقابل این پیشنهاد به شدت مخالفت می‌کند.

نوروزبیگی پیش از این تهیه کننده فیلم‌های «پستچی سه بار در نمی زند»، «طبقه حساس»، «سیزده59»، «ملبورن» و ... بوده است.

نظر شما