شناسهٔ خبر: 20991 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

اعزام ۵۰۰ نفر از دانشجویان غیرایرانی به طرح ضیافت اندیشه

مدير كل امور دانشجويان غير ايراني سازمان امور دانشجویان از اعزام دانشجویان غیرایرانی به مشهد مقدس برای حضور برنامه طرح ضیافت اندیشه خبر داد و گفت: اعزام دانشجویان از ۵ شهریور آغاز شده و تا ۱۸ شهریور ادامه خواهد داشت.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ صمد حاجی جباری گفت: به دلیل استقبال دانشجویان غیرایرانی از طرح ضیافت اندیشه امسال نیز این طرح برای دانشجویان غیرایرانی اجرا می شود و  ۵۰۰ نفر از دانشجویان غیرایرانی در دو گروه ۲۵۰ نفر از دانشجویان دختر و ۲۵۰ نفر از دانشجویان پسر برای شرکت دراین طرح ۵ شهریور عازم مشهد مقدس می شوند.

وی با بیان اینکه این دانشجویان تا ۱۸ شهریور برای حضور در طرح ضیافت اندیشه در مشهد مقدس حضور خواهد داشت گفت: این دانشجویان از ملیت های مختلف و بیشتر از مقطع کارشناسی هستند و دانشجویان تحصیلات تکمیلی ۱۵ درصد این دانشجویان را تشکیل می دهند.

مدير كل امور دانشجويان غير ايراني سازمان امور دانشجویان افزود: برای این دانشجویان واحدهای درسی در چهارچوب ضیافت اندیشه ارائه می شود دروسی مانند معارف اسلامی، تاریخ اسلام و در مجموع دروس عمومی که آنها در کارنامه نیاز دارند از طریق ضیافت اندیشه ارائه می شود.

نظر شما