شناسهٔ خبر: 21018 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«رویای مارسل» ایرانی در برزیل ساخته می‌شود

به گفته امیر پروین‌حسینی تهیه‌کننده «رویای مارسل»، این فیلم به کارگردانی مسعود اطیابی تا 2 ماه آینده در برزیل جلوی دوربین می‌رود.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از  مهر؛ امیر پروین‌حسینی تهیه‌کننده سینما با اشاره به اینکه همچنان ساخت فیلم سینمایی «رویای مارسل» به قوت خود باقی است گفت: هرچند مدتی است که زمان ساخت این فیلم سینمایی به تاخیر می‌افتد اما ما در نظر داریم با برنامه ریزی مناسب «رویای مارسل» را جلوی دوربین ببریم. رضا عطاران تنها بازیگر شناخته شده سینمای ایران است که در این فیلم سینمایی حضور دارد. البته 2 بازیگر دیگر از ایران نیز حضور دارند که چهره شناخته شده نیستند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا ایجاد حواشی سفر بازیگران به برزیل در طول مسابقات جام جهانی دلیل به تاخیر افتادن فیلمبرداری این فیلم سینمایی است، توضیح داد: به هیچ وجه ربطی به حواشی سفر مورد نظر ندارد. این فیلم چندمین پروژه ای است که من آن را در خارج از کشور جلوی دوربین می برم و تا امروز هیچ مشکلی نه برای من و نه برای گروه به وجود نیامده است. هزینه ساخت این پروژه کاملا توسط بخش خصوصی تامین می شود و حداکثر تا 2 ماه دیگر این فیلم سینمایی جلوی دوربین می رود.

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «خاک و مرجان» ادامه داد: علاوه بر بازیگران ایرانی بازیگران مطرح سینمای برزیل نیز در این فیلم سینمایی حضور دارند که صحبت هایی نیز با آنها شده است.

پروین‌حسینی که تهیه‌کنندگی مجموعه «ساخت ایران» که به تازگی پخش آن از شبکه تهران به پایان رسیده است در جواب این سوال که چه چیز باعث شد تا این مجموعه شبکه نمایش خانگی از تلویزیون پخش شود، توضیح داد: این مجموعه مدتی پیش برای پخش به تلویزیون فروخته شده بود، البته ما از ابتدای تولید این سریال در نظر داشتیم که در نهایت آن را در اختیار تلویزیون قرار دهیم به همین دلیل این سریال با استانداردهای تلویزیونی ساخته شد.

وی ادامه داد: هرچند «ساخت ایران» در شبکه نمایش خانگی مورد استقبال قرار گرفت، اما بخش اعظمی از مخاطبان سریال ها این مجموعه را ندیده و بی شک از دیدن آن در تلویزیون استقبال کردند. به هر حال یک تهیه کننده دوست دارد تا فیلم یا سریال خود را در رسانه های مختلف نمایش دهد تا مخاطبان بیشتری را جذب کند.

تهیه کننده سریال «دارا و ندار» در پاسخ به این پرسش که آیا دلیل اصلی فروش این مجموعه به تلویزیون به دلیل فروش پایین این سریال در شبکه نمایش خانگی است؟ گفت: البته سریال «ساخت ایران» در شبکه نمایش خانگی چندان با فروش بالایی همراه نبود و می توان گفت که ما در بازار ویدیویی ضرر کردیم، اما نباید فراموش کرد که تلویزیون هم حق پخشی که برای چنین سریال هایی پرداخت می کند چندان بالا نیست.

پروین حسینی در پایان گفت: زمانی که ما «ساخت ایران» را در خارج از کشور جلوی دوربین بردیم، قیمت دلار پایین بود اما ناگهان دلار گران شد و همین مسئله سبب شد تا ما در ساخت این پروژه متضرر شویم. با تمام این شرایط اگر شرایط مناسبی پیش آید، باز هم برای شبکه نمایش خانگی سریال می سازم، اما این بار باید با احتیاط بیشتری کار کنم و برنامه ریزی مناسبی برای آن داشته باشم.

نظر شما