شناسهٔ خبر: 21242 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

سخنرانی محمد رحمانیان درباره آثار بهرام بیضایی

انتشارات روشنگران و مطالعات زنان یکشنبه 16 شهریورماه طی برنامه‌ای در فرهنگسرای نیاوران از 6 کتاب خود رونمایی خواهد کرد. در این نشست با حضور محمد رحمانیان «افرا» اثر بیضایی نمایشنامه‌خوانی می‌شود.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از ایبنا؛ انتشارات روشنگران 6 عنوان کتاب از تازه‌های نشر این انتشارات طی مراسمی در فرهنگسرای نیاوران رونمایی می‌شوند. «سایه‌های نور» نوشته همایون عالمی با موضوع معماری، «هیس...دخترها فریاد نمی‌زنند» نوشته پوران درخشنده که فیلمنامه فیلمی به همین نام است، «اگر بودی می‌گفتی» نوشته عصمت عباسی و کتاب‌های «چهلم»، «روایت حوا و خوشه گندم» و «آمدن، ماندن، رفتن» سه اثر از سپیده محمدیان، عناوین کتاب‌هایی هستند که قرار است در این مراسم رونمایی شوند.

معرفی این آثار را بهروز پاکدامن، پروفسور معماری، علیرضا مجابی، رمان‌نویس، علیرضا محمودی ایرانمهر، نمایشنامه نویس و فیلمنامه نویس و «محمدرضا مرزوقی»، رمان‌نویس برعهده خواهند داشت.

این برنامه طبق معمولِ نشست‌های انتشارات روشنگران با نمایشنامه‌خوانیِ یکی از آثار بهرام بیضایی همراه خواهد بود که توسط گروه تئاتر هادی سروری و با نمایشنامه‌خوانی «ندا روشنایی»، «مریم امینی»، «هادی سروری»، «مینا محب زاده»، «الهام یگانی»، «حمیدرضا لازمی»، «امیر تیموری» و «سعید میرآفتاب» اجرا خواهد شد

همچنین در این نشست «محمد رحمانیان» نویسنده و کارگردان تئاتر درباره بهرام بیضایی و آثار او سخنرانی می‌کند

این مراسم 16 شهریور ماه ساعت 16در فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد.

نظر شما