شناسهٔ خبر: 21383 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«مجرد چهل ساله» دهه اول آبان ماه اکران می‌شود

به گفته شاهین باباپور کارگردان فیلم سینمایی «مجرد چهل ساله»، این فیلم 10 آبان ماه سال جاری اکران خود را آغاز می‌کند.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از  مهر؛ شاهین باباپور کارگردان سینما درباره آخرین وضعیت ساخت فیلم «مجرد چهل ساله» گفت: صداگذاری فیلم توسط حسین ابوالصدق به پایان رسیده و قبل از آن ناصر چشم‌آذر کار آهنگسازی را به سرانجام رسانده بود.

وی ادامه داد: با اتمام مراحل فنی فیلم و آماده شدن نسخه نهایی، فیلم را اکران خواهیم کرد. مذاکرات اولیه با سینماها را آغاز کردیم و این فیلم 10 آبان ماه سال جاری و بعد از دهه اول محرم اکران خود را آغاز می‌کند.  

این کارگردان سینما درباره مضمون فیلمش عنوان کرد: «مجرد چهل ساله» یک کمدی اجتماعی با درون‌مایه های طنز است و موضوعی اجتماعی را دستمایه قرار می دهد. فیلم داستان زندگی خانم دکتری ۴۰ ساله را روایت می کند که در رشته خود تبحر و تخصص دارد، اما در زمینه ازدواج و انتخاب همسر دچار مشکل است و اسیر ماجراهایی می شود.

«مجرد چهل ساله» تازه ترین فیلم شاهین باباپور در مقام کارگردان است. او پیش از این کارگردانی فیلم هایی چون «حلقه های ازدواج»، «شب بارانی» را در کارنامه خود دارد.

ماهایا ‌‌پطروسیان، مجید صالحی، مهران‌ غفوریان، سیروس ‌گرجستانی، سحر ‌‌ولدبیگی، امیر ‌نوری، پوراندخت مهیمن، زویا امامی، دانیال عبادی، فاطیما پاشایی در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

برزو ارجمند علاوه بر حضورش در این فیلم به عنوان بازیگر، خوانندگی تیتراژ را هم بر عهده دارد

نظر شما